فرش قرمز سرخابی‌ها برای بازگشت ستاره‌ها

[ad_1]

ورزش سه: دو بازیکن لیگ فوتبال ایران در فصل گذشته، ممکن است به محض باز شدن زمستانی دوباره به تیم های سابقشان باز شود.

مهدی ترابی و علی کریمی دو ستاره هستند که هر یک به راحتی می تواند به کار خود در لیگ فوتبال قطر ادامه دهد که این موضوع برای مهدی ترابی محتمل تر از علی کریمی است.

ترابی که در ابتدای این فصل بعد از مشکل برای حضور در قطر و تائید پیشنهاد الدحیل، در نهایت تیم العربی را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرد و به این تیم سرخپوش پیوست، از بدو ورود به قطر و قرنطینه، با مشکل احتمال خطر بود و بود. همسترینگ او به طرز عجیبی آزارش می دهد و تکرار این مسئله باعث می شود که رابطه او با باشگاه به عنوان ستاره ای تاثیرگذار و تعیین کننده هم بخورد.

فرش قرمز پرسپولیس و استقلال برای بازگشت ستاره‌ها

در عین حال علی کریمی هم که از زمان حضور در القطر بازی های نسبتا خوبی با این تیم انجام داد، به نظر می رسد به دنبال بزرگتر از زردپوشان تیم قطری برای ادامه بازی است چرا مهم ترین تری برای بازی در تیم ملی و حضور در اسکواد ملی است. برای جام جهانی 2022 را در ذهن دارد و به همین دلیل ممکن است دوباره سر از ایران در بیاورد و پیراهن استقلال را برتن کند. البته در مورد علی کریمی شایعات جدی وجود دارد که به الدحیل پیوسته خواهد شد اما باید منتظر باشد این شایعه ماند که اگر این اتفاق رخ دهد و کریمی از القطر به الدحیل چرخ بخورد، استقلالی ها باید یک نیم فصل دیگر را به اردوی تیمشان برگردانند. صبر کنند. بازیکنی که از دید آن ها، قهرمانی شان در لیگ را قطعی می کند.

فرش قرمز پرسپولیس و استقلال برای بازگشت ستاره‌ها

مهدی ترابی هم از جدایی اش پرسپولیس، انتخاب انتخاباتی و برخی از مشکلات مدیریت باشگاه نیز بازمی‌گشت، به محض شایعات مبنی بر پرسپولیس بر ترک قطر، تماس فوتبال را متوجه خود کرده و آن ها را برای بازگرداندن او آغاز کرده است. . ترابی بازیکنی تعیین کننده در لیگ برتر ایران بود که قهرمانی فصل گذشته، تا حد زیادی به درخشش او و گل ها و پاس گل های تاثیرش، مربوط می‌شد. طبیعتا پرسپولیسی ها که بشار رسن را از دست داده اند، همه کار می کنند تا او را در جمع خود داشته باشند.

اما این دو بازیکن در خصوصی بازگشت به ایران کوچکترین نظری نیست اما به هر صورت برای احتمالات باید جایی را باز کرد. احتمالاتی مثل این که شما به عنوان یک فوتبالیست ممتاز، لیگ فوتبال کمتر به دلتان ننشیند و دوست داشته باشید به آغوش هوادارانتان در تیم پرطرفداری که عضوش شده اید، بازگردید.

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

بررسی خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
سئو گروه تلگرام @SEOPREM
نات کوین را چگونه نقد کنیم: راهنمای جامع برای افراد علاقمند به این فناوری جدید
توضیحاتی در مورد شرط بندی انفجار
بازی انفجار: سرگرمی معتادانه یا راهکار مالی آینده؟
سایت dancebet: جایگاه جدید پیش‌بینی در دنیای رقص
تماس با ما