خرید ملک در ترکیه قیمت خانه در ترکیه فروردین 1402 اقساطی

آن هم پانزده روز در شش ماه ابتدایی سال و پانزده روز هم در شش ماه آخر سال. کادیکوی یا قاضی کوی محله ای با قدمت بسیار طولانی است که در بخش آسیایی استانبول و در سواحل دریای مرمره قرار دارد. در این محله بیشتر از هر چیز مزون های لباس عروس و لباس شب با قیمت های مناسب به چشم می خورد. خیابان بغداد و خیابان بهاریه، تالار اپرای ثریا، باغ چای مودا، مرکز موسیقی و کافه آرکااود، رستوران جالب و مدرن کوچو (Koço)، سینمای قدیمی رکس (Rexx) و بازار قاضی کوی از جمله جاذبه های این محله به شمار می آیند.

همچنین در ادامه محله های استانبول برای خرید خانه، خرید آپارتمان دست دوم در این شهر و همچنین در مورد پیش خرید و خرید خانه قسطی در استانبول را با هم بررسی کنیم. در این مقاله از «استانبول همراه» قصد داریم تا از سیر تا پیاز ایستمون و قیمت آپارتمان در استانبول 2023 و همچنین روند خرید ملک در این شهرمی پردازیم. برای حمل و نقل در ترکیه هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت، چون حمل و نقل عمومی ترکیه راحتی را برای شهروندانش ایجاد کرده است، به صورتی که به شادگی می‌توانید با حمل و نقل عمومی به جای جای شهر دسترسی پیدا کنید. بلیط مترو و اتوبوس نزدیک به 3 لیر است اما می‌توانید بلیط ماهانه 200 لیری را بخرید. قیمت تاکسی‌ها از 4 لیر شروع می‌شود و برای هر کیلومتر باید 4 لیر دیگر بپردازید.

در این زمینه خرید خانه در بشیکتاش استانبول سالهاست که مقام نخست را بر عهده دارد و یکه تاز محله ها در استانبول می باشد. مجتمع و مرکز خرید Istanbul Sapphire بلندترین آسمان خراش محله لونت است که بین سال های 2010 تا 2016 بلندترین برج استانبول به حساب می آمد. لونت یکی از بهترین و گران ترین مناطق سمت اروپایی استانبول می باشد که ساختمان های آسمان خراش که اکثراً تجاری و بسیار گران قیمت و زیبا هستند تماماً در این محله مشاهده می شود.

: هزینه های پایین و فرآیند خرید ساده

اگر شما نیز به همین دلیل تصمیم به خرید گرفته اید، قبل از هر کاری باید از قوانین، اطلاعات بسیار کامل و دقیقی داشته باشید. چنانچه به دنبال خرید آپارتمان ارزان در استانبول هستید، باید گزینه های خود را محدود به محله های ارزان قیمت کنید. شما می توانید آپارتمانی مناسب را در مجتمع هایی با امکاناتی خوب، در محله ای آرام پیدا خرید ملک در ترکیه کنید. البته آپارتمان ارزان قیمت به معنی غیر استاندارد بودن آن نیست، بلکه بدلیل ارزان بودن قیمت زمین در این مناطق است که قیمت آپارتمان نیز پایین است. بالارفتن تعداد خریدارن آپارتمان ارزان در مناطق غربی اروپایی، باعث رونق روز افزون این مناطق شده است. هنوز هم بسیاری از خارجیان، استانبول را به قسمت اروپایی آن میشناسند.

خرید ملک در استانبول

دسترسی به وسایل حمل‌ونقل عمومی در این منطقه آسان بوده و شما می‌توانید با استفاده از مترو، تاکسی، مترو بوس و… گفتنی است که وجود هتل‌ها، بنادر، مجتمع‌های صنعتی، رستوران‌ها و… باعث گشته‌اند تا خرید خانه در بیلیک دوزو استانبول یک انتخاب عالی و به‌صرفه قلمداد شود.

خرید ملک در استانبول خرید آپارتمان در استانبول پرشیا هومز

از آنجایی که شهر استانبول بسیار بزرگ است و البته سابقه‌ی تاریخی بسیار بالایی نیز دارد، به طبع بعضی مناطق و محله‌های آن نسبت به سایر مناطق بسیار گران‌تر هستند. بنابراین شما می‌توانید با خیالی آسوده هم به تغییرات مهمی ‌در زندگی‌تان دست پیدا کنید و هم برای زندگی در کشوری با استانداردهای یک کشور اروپایی اما با فرهنگی شبیه به فرهنگ کشور خودمان ایران، برنامه ریزی کنید. مشاوران ما در ام تی سی هوم، با داشتن به‌روزترین اطلاعات در زمینه‌ی خرید ملک به شما در انتخاب بهترین پروژه متناسب با بودجه و نیازتان کمک خواهند کرد. اگر تصمیم‌تان برای خرید ملک در ترکیه جدی است، همین حالا به لیست مدارک مورد نیاز برای خرید ملک در ترکیه نگاهی بیندازید.

  • این قیمت از 105 هزار لیر آغاز و به بیش از 5.6 میلیون لیر برای خانه‌های بسیار بزرگ و مجلل می‌رسد.
  • ملک در سیته ها نسبت به آپارتمان های معمولی قیمت بالاتری دارند و شارژ ماهانه آنها هم بیشتر است.
  • به عبارتی قیمت خرید خانه در استانبول به پول ایران و در این منطقه بین ۸۹ میلیون تا ۱۱۱ میلیون تومان است.
  • آپارتمان ها در استانبول به طور کلی در شلوغ ترین مکان ها قرار دارند که طیف وسیعی از وسایل حمل و نقل را ارائه می دهند.
  • یکی از بهترین خانه هایی که در شهر استانبول وجود دارد خانه های رو به دریا می‌باشد، به طور کلی خانه های رو به دریا نه تنها از زیبایی منحصر به فردی برخوردار هستند بلکه دارای آب و هوای بسیار خوبی نیز می‌باشند.
  • اجاره ملک در شهر زیبای استانبول نیز برای افرادی که قصد دارند مدت زمان کوتاهی در این شهر بمانند دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشد، فراد می‌توانند به جای رزرو هتل به اجاره خانه در istanbul بپردازند.

گفته می‌شود که این منطقه به‌قدری معروف است که بسیاری از افراد معروف و مطرح ترکیه در آنجا زندگی می‌کنند. اگر به‌قصد خرید ملک در محله‌های استانبول، گردش می‌کنید، حتماً سری به خیابان نیشان تاشی بزنید. قیمت خانه در این منطقه متغیر است و معمولاً خانه‌ها بر اساس متراژ، سال ساخت، ابعاد و…

بی اوغلو محله ای آرام است که در مجاورت محله شلوغ و پر رفت و آمد استقلال و در بخش اروپایی استانبول قرار دارد. در این محله بیشتر افراد بومی و محلی استانبول ساکن هستند اما اتباع خارجی نیز سکونت دارند. این محله مرکز تجاری مهمی محسوب می شود و دارای مراکز تفریحی و خرید، هتل، رستوران، کافه، بیمارستان و درمانگاه می باشد. وجود نگهبان های ۲۴ ساعته این محله را به یکی از مناطق امن استانبول تبدیل کرده است. البته خرید خانه ویلایی در استانبول به لیر بسیار قیمت مناسب تری نسبت به کلان شهرهای ایران مثل تهران دارد. خرید ویلا در استانبول با استقبال زیاد ایرانیان روبرو شده است، مردم ایران برای اینکه بتوانن جلوی بی ارزش شدن پولشون رو بگیرین اقدام به خرید خانه ویلایی در استانبول می کنند.

یکی از تیم‌های فوتبال معروف ترکیه به نام بشیکتاش است که از نام این محله گرفته شده است. بشیکتاش جزو محله‌های لوکس و گران قیمت برای خرید ملک در استانبول به شمار می‌آید. به طوری که برخی از کارشناسان املاک این منطقه را گران‌ترین منطقه برای خرید آپارتمان در استانبول می‌دانند.

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.