برای جوانسازی پوست هایفوتراپی بهتر است یا آر اف؟ خبرگزاری ایلنا

آر اف بهتر است یا هایفو

روش آر اف این امکان را دارد که علاوه بر سفت کردن پوست، حجم نواحی خاصی از صورت از قبیل نواحی اطراف دهان را افزایش دهد. هر دو روش هایفوتراپی و RF ، تولید کلاژن در پوست را افزایش می دهند؛ بنابراین هر دو روش قادر به رفع چین و چروک های پوست صورت هستند. با استفاده از هایفوتراپی لایه های عمیق پوست سفت می شوند و نتایج پایدارتری به همراه دارد؛ بنابراین هایفوتراپی بهترین گزینه برای کشیدن پوست شل اطراف فک، برطرف کردن غبغب و بالابردن ابروها است. روش آر اف فراکشنال نوعی روش درمانی با شدت کم است که در مقایسه با هایفو، در اعماق کمتری از پوست تاثیرگذار است. هایفو تراپی یکی از روش های جوانسازی صورت است که با دستگاه  در مراکز زیبایی انجام می شود.

البته برای درمان چین و چروک پوست صورت و جوانسازی پوست هم از این دستگاه استفاده می‌کنند. هایفوتراپی به یک جلسه درمان نیاز دارد و در یک جلسه تمام می‌شود، این در حالی است که در روش آر اف به چندین جلسه درمانی نیاز است. البته به این نکته باید اشاره کنیم که به طور کلی تعداد دقیق جلسات درمانی برای هر کدام از این روش‌ها به نوع دستگاه استفاده شده و شرایط پوست فرد بستگی دارد. منظور از شرایط پوست مواردی از قبیل حالت ارتجاعی فعلی، صفات وراثتی و… هستند.

آر اف برای چه سنی مناسب است؟

افرادی که جوان هستند و پوست زیبا و مطلوبی دارند نیز برای تداوم کلاژن سازی طبیعی و فعال در پوست خود از این روش استفاده کنند. امروزه پیشرفت های زیادی در روش ها و تجهیزات زیباسازی پوست حاصل شده است. برخی روش ها، برای درمان عوارض سطحی تر و برخی برای درمان های عمیق تر استفاده می شوند. بسیار مهم است که روش انتخابی با نیاز فرد و انتظارات او منطبق باشد. هایفو تراپی لایه ی عمیق تری (درم ) از پوست را تحت تاثیر قرار می دهد اما آر اف لایه ی اپیدرم سطحی تر پوست را مورد هدف قرار می دهد.

افرادی که پیس میکر قلبی دارند نمی توانند از آر اف استفاده کنند و تا شعاع 2 متری دستگاه نباید قرار گیرند. 1- انرژی مورد استفاده در دستگاه های آر اف از جنس رادیو فرکانس است که معروف ترین برند آن ، ترماژ است. در تکنولوژی آر اف با ایجاد ارتعاش در رشته های کلاژن و تولید حرارت ، پوست سفت می شود. دستگاه ترمیا براساس تکنولوژی لیزر آبلیتیو فرکشنالRF کار می کند که اثرات فوق العاده ای برای جای جوش و جوانسازی پوست دارد و در عین حال بدون درد بوده و عوارض جانبی کمی دارد.

به یاد داشته باشید که رسیدن به نتیجه مطلوب در روش آر اف به 3 تا 4 جلسه درمان نیاز دارد. البته اثرات درمان بعد از جلسه دوم قابل رویت است؛ اما به طور کلی بهترین نتایج آر اف فرکشنال سه ماه پس از آخرین جلسه درمان ظاهر می‌شود. چون التراسوند حرارتی ایجاد می کند که بافت های عضلات و پوست را درگیر کرده و موجب افزایش تولید کلاژن می شود. در نتیجه سرعت بهبود زخم ها افزایش یافته و جای زخم یا آکنه به سرعت ناپدید می شود.

تعداد جلسات لازم آر اف و هایفو

ماندگاری روش هایفوتراپی حدود یک تا دو سال است، در صورتی که ماندگاری آر اف فرکشنال، حدود یک سال می باشد. لیفتینگ صورت در روش هایفوتراپی به خوبی انجام می شود و شما می توانید اثرات آن را روی پوست خود مشاهده کنید. شاید روش فرکشنال نیز کمی باعث لیفت صورت شود؛ اما اثرات آن به میزان هایفو نمی باشد. اساساً HIFU و RF هر دو درمان های سفت کننده پوست غیرجراحی و غیرتهاجمی هستند که پوست را گرم کرده تا واکنش بازسازی کلاژن را در لایه های عمیق آن القا کنند. اگرچه هر دوی آنها ظاهر چین و چروک را کاهش می دهند، اما از فناوری های مختلفی برای این کار استفاده می کنند، بنابراین در برخی موارد، ممکن است یک روش مناسب تر از روش دیگر باشد. اما همچنین می توانید انتخاب کنید که ابتدا هایفو انجام دهید، سپس درمان RF را در جلسه دیگری انجام دهید؛ یا می توانید این درمان ها را با لیزر، تزریق ژل، چربی یا بوتاکس با هدف کاهش چین و چروک یا افزایش حجم ترکیب کنید.

از طریق درمان با کربوکسی تراپی می توان بافت و قابلیت ارتجاعی پوست را بهبود بخشید، اکسیژن رسانی به پوست را انجام داد که باعث درخشندگی بیشتر آن می شود. کربوکسی تراپی یک روش درمانی طبیعی و ایمن برای بدن است که کاملاً با فیزیولوژی انسان سازگار بوده و فرآیندهای شیمیایی را در بدن ما تحریک می کند. اگر متوجه شدید که گونه هایتان افتاده یا حجم آن‌ها کم شده، اما افتادگی پوست در سایر قسمت ها زیاد نیست، RF ممکن است روش ایده آلی باشد، زیرا بدون افزایش حجم، پوست را سفت می کند. اما اگر نگرانی اصلی شما افتادگی کلی پوست صورت است، هایفوتراپی می تواند انتخاب بهتری برای اثر “لیفتینگ” به خصوص در ناحیه ابروها، خط فک و گردن باشد.

چروک های پوست بخشی طبیعی از فرایند پیر شدن هستند و هیچ دلیلی برای ترسیدن از آن ها وجود ندارد. هر دو درمان چنانچه توسط فرد مجرب انجام نشوند، می توانند عوارض غیر طبیعی به همراه داشته باشند. آر اف در نواحی صورت، غبغب، گردن، سینه مردان، شکم، پهلو، باسن، ران، زانو، ساق و قوزک انجام می شود. آر اف دارای انواع مختلفی است که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت. ۵- استفاده از کرم های مرطوب کننده بعد از درمان تأثیر بسزایی در کاهش التهابات پوستی و حساسیت آن دارد.

  • اگر میخواهید برند کره‌ای را برای انجام هایفو انتخاب کنید دستگاه هایفو دابلو و دستگاه اولترافورمر هر دو گزینه خوبی هستند.
  • ۲- این روش درمانی دوره نقاهتی ندارد و میزان عوارض جانبی در آن بسیار کم می باشد.
  • با استفاده از هایفوتراپی لایه های عمیق پوست سفت می شوند و نتایج پایدارتری به همراه دارد؛ بنابراین هایفوتراپی بهترین گزینه برای کشیدن پوست شل اطراف فک، برطرف کردن غبغب و بالابردن ابروها است.
  • به دنبال آن سلول های فیبروبلاست پوست تحریک شده ، ساخت و بازآرایی کلاژن و الاستین که دو پروتئین اصلی و حیاتی پوست و عامل جوانی پوست ما می باشند افزایش می یابد.

اگر به دنبال رفع چین و چروک، افتادگی ها و جای جوش های پوست صورت خود هستید، می توانید با خیال آسوده خرید دستگاه جوانسازی آراف را در اولویت های خود قرار دهید. دستگاه های هایفو از انرژی متمرکز و شدید اولتراسوند برای هدف قرار دادن لایه های بسیار پایین پوست (SMAS) و ماهیچه های صورت استفاده می کنند (لایه SMAS همان ناحیه ایست که در جراحی لیفت صورت مورد هدف قرار می گیرد). این رشد کلاژن را در لایه های عمیق تر پوست و SMAS تحریک می کند و در نتیجه اثر لیفتینگ واضحی دارد.

آر اف بهتر است یا هایفو

هایفوتراپی نوعی روش درمانی است که در آن از امواج فراصوتی برای درمان پوست استفاده می شود. کاربردهای اصلی این روش رفع افتادگی و شلی پوست، رفع چروک های سطحی پوست و لیفت صورت ، گردن و دکلته است. در صورتی که هدف از درمان جبران حجم از دست رفته پوست صورت و درمان نواحی پلک بالا یا پایین باشد، این روش درمان گزینه مناسبی است.

با اینکه باید همواره پوست و بدن خود را در هر سنی پذیرفته و به آن عشق ورزید اما دلیلی وجود ندارد که از تمایل به حفظ برخی از مزایای جوانی احساسی بد داشت. احتمال وقوع سوختگی زمانی وجود دارد که درمان توسط یک شخص مجرب انجام نشود. هایفو دوره نقاهت ندارد و پس از انجام آن می توان به فعالیت های روزانه مشغول شد. ۳- چنانچه پوست خود را لایه برداری کرده اید به مدت چند هفته بین آن فاصله باشد.

آر اف بهتر است یا هایفو

سوالات بسیاری در رابطه با کاربرد و مزایای این پروسه زیبایی وجود دارد از این رو تصمیم داریم در ادامه این مقاله از مرکز تخصصی زیبایی و لیزر لیانا ، بهترین مرکز پوست و زیبایی در مرزداران ، به سوالات شما عزیزان به صورت کامل پاسخ دهیم. درمان در این دو روش شباهت های زیادی دارد اما هر کدام از آن ها  برای نوع خاصی از مشکلات پوستی برتری دارند. روش هایفوتراپی بیشتر برای رفع شل بهترین دکتر هایفو نی نی سایت شدگی, افتادگی و لیفت  پوست کاربرد دارد و همچنین هایفو باعث کاهش میزان چربی در محل درمان میشود مثل از بین بردن غبغب. در حالی که آر اف برای نواحی که چین و چروک و شل شدگی و دارای منافذ است کاربرد دارد. بهترین سن برای استفاده از روش آر اف، بالای 35 سال می باشد زیرا از این سن به بعد مشکلات پوستی برای افراد به وجود می آید و نیاز است از روش های درمانی مختلف استفاده کرد.

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

بررسی خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
سئو گروه تلگرام @SEOPREM
نات کوین را چگونه نقد کنیم: راهنمای جامع برای افراد علاقمند به این فناوری جدید
توضیحاتی در مورد شرط بندی انفجار
بازی انفجار: سرگرمی معتادانه یا راهکار مالی آینده؟
سایت dancebet: جایگاه جدید پیش‌بینی در دنیای رقص
تماس با ما