معرفی سایت برای دانلود کتاب آن سوی مرگ

در سایت های بسیار زیادی میتوانید معرفی و بررسی این کتاب را بخوانید ولی سایت های محدودی هستند که این کتاب را به صورت رایگان برای دانلود قرداده اند ، شما میتوانید دانلود کتاب آن سوی مرگ را از طریق سایت دهکده لینکز برای خود با فرمت pdf دانلود نمایید .
«آن سوی مرگ» کتابی است نوشته ی جمال صادقی که تلاش می کند از طریق مصاحبه با مردمی که ادعا دارند که مرگ را دیده و تجربه کرده اند این حس و این تجربه ی پیچیده و ماورایی را به خوانندگان ارائه کند. جمال صادقی سال ها پیش از نگارش این کتاب به همرا دوست و همکار خود محمدحسین حاجی ده آبادی سفرهایی با اهداف انسان شناسی به شهرها و روستا های متفاوت کشور انجام داده بود و در همان دوره با کسانی که ادعای تجربه ی مرگ و بازگشت مجدد به زندگی را داشته اند روبرو شده است و اکنون سال ها بعد از این اتفاق تصمیم گرفته که این تجربه های پیچیده و غریب را در تاثیری روایت کند.کتاب در سه قسمت و هر قسمت به یک خاطره تخصیص دارد که به صورت مصاحبه روایت می شود.

 بخش هایی از کتاب آن سوی مرگ pdf

سحر، می خواهم بدانم بازتاب تو،،، بازتاب وجود اثیری تو در برابر جسم بی جانت چه بود؟ زمانی کالبدت را دیدی چه فکری کردی؟ -مناسب، ابتدا، حسابی گیج شدم. مرتب از خودم می پرسیدم: “اگر او من هستم؛ پس من (منی که در بالا قرار دارم) کی هستم؟!” _ چه وضعیت عجیبی! تو داشتی با چشمانی دیگر، جسمت را نگاه می کردی. ـ بله. و احساس می کردم به دو نفر تبدیل شده ام. یکی از دو وجودم روی تخت بیمارستان است و دیگری در بالا. و فکر می کردم چه طور چنین چیزی امکان پذیر است! عاقبت، به یک پاسخ منطقی رسیدم:” فقط در یک صورت، چنین چیزی امکان پذیر است: این که مرده باشم.” همان زمان، عمیقا درک کردم که مرده ام. ـ با درک این موضوع، خیلی وحشت کردی؟ ـ وحشت نکردم. خیلی هم خوشحال شدم. ـ خوشحال؟ ـ خوشحال. چون فهمیدم که هنوز وجود دارم، هنوز زنده ام؛ هرچند به شکلی دیگر. چون فهمیدم که هنوز از قوه بینایی، شنوایی و بویایی برخوردار هستم، هرچند کالبد مادی نداشتم.،،،، افزون بر این، گرفتنم که مرگ، چیز مناسبی است. حداقل برای من خیلی مناسب بود. به سه علت: یکی این که از آن دردهای شدید نجات نمایان کرده بودم. (به قدری دور از درد، هر دردی، بودم که نمی توانم شرح دهم.) علت دیگر، آرامش عجیبی بود که داشتم.،،، و علت آخر: حظ بیشتری که به دلیل بی وزنی نصیبم شده بود. در آن حالت، خیلی روش و خیلی آزاد بودم.

در این مقاله سی شد تا برای شما عزیزان معرفی از کتاب آن سوی مرگ pdf را به همراه داشته باشیم تا شما عزیزان بتوانید از این کتاب خوب استفاده کنید همواره کتاب های نوشته شده به وسیله جمال صادقی زیبایی کلام خاص خود را دارد و کتاب آن سوی مرگ نیز جذابیت ویژه ای را به همراه دارد امیدوارم که از مطالعه این کتاب لذت ببرید.

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.