نگرانی؟ نه اگر استفاده می‌کنید پارکت آرتا درست وسیله!

هر منزل یا محیط اداری در گوشه های دیوار باید قرنیز نصب شود، در بخشهایی تاشو نیاز است، در قسمتی گرده میانه باید نصب شود جهت اینکه صدا به طبقه پایین منتقل نشود باید حتما فوم سایلنت نصب شود بنابراین در خرید لمینت ارتا در این زمینه نیز دقت داشته باشید هرچند که کارشناسان فروش ما به شما این نکات را خواهند گفت. در انتخاب کفپوش لمینت آرتا زمانی شما مشریان محترم باید دقت نظر داشته باشید به این مفهوم که این مدل کفپوش حتما باید با اجزای منزل سازگار باشد، روش دیگر این است که به صورت شماتیک یک نقشه روی کاغذ رسم کنید و اندازه هر دیوار را روی نقشه بنویسد و همراه خود به دفتر فروش بیاورید تا هنگام خرید کارشناس فروش میزان مورد نیاز پارکت و قرنیز را برای شما محاسبه نماید. شرکت و گروه صنعتی آرتا با تولید محصولات با کیفیت خود مطابق با آخرین تکنولوژی روز اروپا و دسترسی آسان مردم برای خرید توانسته کار خود را به خوبی پیش ببرد؛ لذا تصمیم گرفته شد با توجه به نیاز بازار و سلیقه مردم ایران که بیشتر به رنگ های تیره تمایل دارند اقدام به تولید پارکت های به خصوصی نماید تا ضمن ایجاد اشتغال زایی در کشورمان، در تولید این محصول نیز به خودکفایی دست پیدا کنیم بر همین اساس با سرمایه گذاری عظیم با نام برند آرتا کلیک وارد این عرصه شد.

لمینت آرتا در غرب تهران دارای قیمتهای مناسبی است.

تولید پارکت لمینت آرتا را می توان یک تولید انقلابی در نظر بگیریم؛ به طوری که ورود آن به بازار، تغییر و تحولات بسیاری را ایجاد کرد؛ چرا که شما می توانید این محصول را در مدل های گوناگون تهیه و به راحتی در محیط مورد نظر خود نصب کنید، از طرفی پارکت آرتا نسبت به دیگر انواع لمینت ها که در بازار موجود است تفاوت هایی دارد و درواقع به همین دلیل است که خرید آن به بسیاری از افرادیکه به دنبال تغییر کفپوش منزل خود هستند پیشنهاد می شود. مزیت دیگری نیز برای خرید پارکت لمینت در نظر گرفته شده که می توان به ورق پلاستیکی استفاده شده بر روی سطح پارکت اشاره کرد، این موضوع سبب می شود که دیگر بر روی پارکت خراش، فرورفتگی و سایش ایجاد نشود. رنگ چوب این محصول با تداعی طرح چوب طبیعی برای مصرف کننده حس گرمای مضاعف را برای مصرف کننده به ارمغان می آورد.نمایندگی پارکت لمینت آرتا در غرب تهران دارای قیمتهای مناسبی است. این محصول قابل استفاده برای مصارف گرمایش از کف بوده و دربرابر نور، رطوبت و گرما مقاوم است. چسبناکی این لایه موجب شده نفوذ پذیری رطوبت به بخش های فوقانی تر به کمترین حد ممکن برسد و از تا شدن لمینت جلوگیری کند.

لمینت امباس تولیدی برند آرتا بدلیل ویژگی های ظاهری متفاوت از سایر محصولات موجود در بازار متمایز است. خرید لمینت ارتا در واقع یکی از کارهای بچه های تیم است از سمت دیگر چنانچه که نیاز به بازدید از پروژه باشد در همان روز اقدام به بازدید خواهد شد و در نهایت نیز محاسبه پروژه شما انجام میشود، اما بخش مهم این است که خرید لمینت ارتا به چند بخش تقسیم بندی میشود، بخش اول مربوط خود جنس است یعنی خرید لیمنت بخش بعدی فوم سایلنت است که در زیر کار نصب میشود ضخامت های مختلفی دارد از 1 میل تا 6 میل متفاوت است و از سمت دیگر برای اجرای کار نصاب نیاز به ابزارهای همچون قرنیز، میانه، گرده دارد که کار را به نهایت زیبا خواهد شد. تا این قسمت از متن در رابطه با مزیت و ویژگی های پارکت آرتا اطلاعاتی را در اختیار تان قرار دادیم اما الان قصد داریم قیمت لمینت آرتا را با قیمت دیگر پارکت لمینت های ایرانی مقایسه کنیم، و متوجه شدیم که این محصول کیفیت و زیبایی لازم را دارد و متناسب با این موضوع از قیمت مناسبی برخوردار است؛ به طوری که شما باید برای تهیه محصولات آرتا، هزینه به نسب کمتری را در مقایسه با خرید دیگر انواع پارکت بپردازید.

قصد داریم که در مورد پخش ارتا از صفر تا صد با شما صحبت کنیم، دیگر نیازی نیست که به فروشگاه مختلف سطح شهر مراجعه کنید با اجرای همه کارهای شما از بازدید و ارائه سمپل گرفته تا ارسال جنس، تا انجام نصب همه را بر عهده خواهیم گرفت تا بهترین پوشش دهی کف را برای شما به ارمغان داشته باشیم اما پارکت ارتا در تمامی مکان ها حائز اهمیت است اما با توجه به تجربه چند ساله شرکت ما این مدل کفپوش ها بیشتر در منازل مسکونی و نیز محیط های کاری و چه بسا در فروشگاه ها و مراکز خرید استفاده قرار میگیرد. اولین شیوه که می توان برای نصب پارکت آرتا در نظر گرفت، این است که شما قطعات پارکت را با زاویه 35 تا 45 کنار یکدیگر قرار دهید، دقت داشته باشید که این شیوه از نصب مزیت های بسیاری را به همراه دارد که می توان به سرعت نصب بالا و عدم آسیب دیدگی پارکت در هنگام نصب اشاره کرد. دقت داشته باشید که استفاده از پارافین، مانع از نفوذ آب و آسیب دیدگی پارکت می شود. دقت داشته باشید که هر چیز خوب و با کیفیتی، معایب هم دارد که پارکت آرتا نیز از چنین موضوعی مستثنی نیست و برای آن معایبی نیز در گرفته شده است، از جمله این معایب می توان به این موضوع اشاره داشت که امکان قرار دادن اشیا سنگین بر روی این پارکت وجود ندارد؛ چرا که این موضوع می تواند موجب شکستن و آسیب دیدن پارکت شود و خسارت های بسیاری را برای شما به وجود آورد.

پارکت لمینت آرتا

همچنین این مدل کفپوش های هم دارای استاندارد جهانی و ایرانی را دارند و نیز ضد آب هستند بنابراین شما عزیزان داخل منزل اصلا نگران نصب لمینت را نداشته باشید. ما در گروه صنعتی آرتا با نزدیک به نیم قرن سابقه در زمینه کفپوش لمینت توانسته ایم به یکی از بهترین برندها تبدیل شویم . که در بخش بالایی در مورد آن مختصر توضیح داده شد که شما هم در جریان آن قرار بگیرد، اما کافی است که شما مشتریان محترم ما مایل به تهیه این محصول باشید با مراجعه به شو روم دفتر و انبارمان میتوانید از نزدیک با انبوهی از محصولات ارتا مواجه شوید تا در نهایت خرید لمینت را برای خودتان داشته باشید از سمت دیگر با داشتن بیشترین و بالاترین نوع قرنیز، گرده و میانه در واقع رتبه نخست را از آن خود کرده ایم. برخی از مشتریان اصرار بر این موضوع دارند که تصاویر برای آنها ارسال شود به اطلاع آن دسته از مشتریان می رسانیم که تصاویر موجود در سایت صنعتی بوده و رنگ طبیعی لمینت می باشد ولی تصاویری که با گوشی تلفن همراه از روی سمپل محصول گرفته می شود و ارسال می شود از زوایای مختلف به دلیل تابش نور رنگ متفاوتی خواهد داشت و در این مواقع عواقب خرید بر عهده خود مشتری می باشد و شرکت هیچ گونه مسوولیتی در این رابطه ندارد .

  1. طرح با رنگ های سرد و گرم
  2. مقاوم در برابر اشعه UV خورشید
  3. مقاوم در برابر حرارت و آتش غير مستقیم
  4. عرض هر تایل: 191 میلیمتر عرض
  5. قیمت پارکت لمینت را محاسبه کنیم؟
  6. ضخامت: 8 میلیمتر
  7. عرض هر تایل 19 سانتی متر

1 – برای مشاهده تصاویر به صورت تمام صفحه کافیست بر روی تصویر کلیک کنید و آن را به ضورت تمام صفحه در داخل گوشی تلفن همراه و یا کامپیوتر شخصی خود ببینید . علاوه بر این، سیستم کلیک ها در پارکت لمینت ARTA طوری طراحی شده است که پس از اتصال کلیک ها به یکدیگر دو لمینت به صورت همیشگی در یکدیگر پرس خواهند شد و از این رو زیبایی خود را تا مدت های زیادی حفظ می کند. ورقه های تولیدی HDF تولید شده توسط این شرکت زمینه های تولید محصول اصلی که همان پارکت ارتا می باشد را فرآهم کرد. از جمله نمایندگی لمینت آرتا می توان به شرکت دکورچوب اشاره کرد که البته این محصول توسط نمایندگان رسمی و غیررسمی دیگر نیز به فروش می رسد. استفاده از پارکت لمینت تیره جهت دکوراسیون رسمی، مناسب تر می باشد. HDF هسته ی اصلی این کفپوش ها است، اما اسم این مدل کفپوش از آن جهت لمینت نامگذاری شده است به جهت اینکه چهار لایه فشرده شده ی را روی هم با حجم بالا فشرده می سازند و یا در اصطلاح لمینت میکنند.

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

بررسی خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
سئو گروه تلگرام @SEOPREM
نات کوین را چگونه نقد کنیم: راهنمای جامع برای افراد علاقمند به این فناوری جدید
توضیحاتی در مورد شرط بندی انفجار
بازی انفجار: سرگرمی معتادانه یا راهکار مالی آینده؟
سایت dancebet: جایگاه جدید پیش‌بینی در دنیای رقص
تماس با ما