اینجا، این ایده را روی لینک سازی خارجی کپی کنید

مسئله ای که در خصوص این شیوه از لینک سازی باید به آن توجه داشت، این است که تقریباً هزینه زیادی برای لینک سازی خارجی نیاز است. بک لینک داخلی باید به اندازه ساخته شود. مطمئن باشید همین کار بازدهی به شدت بیشتری برای تان دارد تا خرید بک لینک های ارزان و اندک. در این روش میتوانید کلماتی را به عنوان کلمه کلیدی معرفی کنید، هر موقع در متن از آن کلمات کلیدی استفاده کردید، به طور خودکار به صفحه هدف (landing page) لینک می شود. اما اگر قصد ندارید که هزینه آنچنانی صرف وب سایت خود کنید، توصیه می کنیم که از پکیج رپرتاژ استفاده نموده و با رپورتاژ سایت خود را بالا بیاورید. از رسانه های اجتماعی استفاده کنید. http://xseo.ir/link-building/ اگر برای خودتان هم خریدی انجام دادید با همان 20 % میتوانید خریدهای دیگری هم انجام بدهید یا در حساب بانکی شخصیتان تسویه کنید . این جریمهها هم میتوانند از چند هفته تا چند ماه طول بکشند یا اصلاً تا زمانی که مشکل را رفع نکردید، ادامه پیدا کنند. این قضیه ممکن است از یک هفته تا چند ماه طول بکشد، پس صبور بشید و ناامید نشوید. ᠎This art icle has been  done with GSA᠎ Conte​nt G​en​er᠎ator Dem oversi on .

در نظر داشته باشید که بک لینک با لینک داخلی یک تفاوت بزرگ دارد. دقت کنید که لینک سازی با خرید بک لینک تفاوت دارد! به طور کلی خرید بک لینک خلاف قوانین گوگل است و اگر کوچکترین شکی به شما بکند، از چاله به چاه افتادهاید. برای اینکه بتوانید از سایت های دیگر بک لینک قوی به دست آورید، بهتر است مطالب مفید و ارزشمندی را در سایت خود منتشر کنید. اینطور تصور کنید که یک کتاب قانون وجود دارد به اسم «راهنمای قوانین وبمسترهای گوگل»، همچنین یک سری افراد در شرکت گوگل نشستهاند و کارشان آن است که ببینند شما کی دست از پا خطا میکنید و طبق قوانین پیش نمیروید تا جریمهتان کنند. این سرویس روش بسیار مناسبی برای به دست آوردن بک لینک قوی است. ما پس از بررسیهایی که داشتیم، فهمیدیم که لینکسازی برای سئو هر سایتی، بسیار مهم است. یک وب سایت بسیار محبوب و با داشتن کلمه کلیدی مرتبط میتواند قابل اعتماد و مورد اطمینان باشد. خیر، من میگویم هر وقت که اطمینان پیدا کردید زمان مناسبی برای ارائه و تبلیغات سایتتان است میتوانید شروع به لینک سازی خارجی بکنید.حال میتواند این زمان یک ماه بعد از شروع سایتتان باشد یا یکسال.فرقی نمیکند.مهم این است که ویترین (سایت) و محصولات و یا محتوا و بستر برای نمایش به کاربران آماده باشد.

یکی از تکنیک های قدیمی سئو کلاه سیاه، ایجاد مزرعه لینک است که در آن، گروهی از وب سایت ها به طور مشترک به یکدیگر لینک میدهند یا با پرداخت پول به سایت های پربازدید، از آن ها لینک دریافت می کنند. امروزه یکی از مهم ترین دلایلی که سایت های قدیمی تر، جای خود را به سایت های جدید تر می دهند این است که سایت های جدید، روی شبکه های اجتماعی به صورت جدی تری کار می کنند. همچنین مهم است که محتوای این سایت توسط شخص تولید شود ، سایتی که از آن بک لینک می گیرید دارای پروفایل در شبکه های اجتماعی و پیوند به سایر سایتهای مفید باشد. در بعضی از عبارات کلیدی اصلا نیازی به بک لینک ندارید و فقط با تولید و سئو محتوا می توانید به هدف خود برسید. اما نیازی نیست نگران باشید زیرا در نظر داریم برخی از قواعد و اصول لینک سازی داخلی را برای شما بازگو کنیم. حالا اگر این موضوع برای گوگل در این حد جدی است، پس چرا هنوز هم کسانی هستند که بک لینک میخرند؟

وجود لینک داخلی در متن هم محتوای مرتبط را به کاربران نشان میدهد و هم رباتهای جستجو را در مورد نحوه ارتباط صفحات یا پستهای وبلاگ به یکدیگر راهنمایی میکند. یک سری فرمول ریاضی خیلی سخت هستند که گوگل به کمک آنها بهترین نتایج را به کاربران نشان میدهد. به علاوه شما را با نکاتی که در تنظیم یک استراتژی لینک سازی بهتر است در نظر بگیرید، آشنا کردیم. لینکهایی که به دامنههای دیگری متصل میشوند و از سایتهای مختلف لینک سایت شما یا کاربرانی دیگر را در سایت خود قرار میدهند بهعنوان لینک خارجی برای یک سایت بهحساب میآیند. URL نتایج را در ابزار ماز یا ahref بررسی کنید. میتوانیم یک محصول/خدماتی را به یک وبلاگنویس بدهیم تا برای ما نقد و بررسی بنویسد و کاربران را به وبسایت ما هدایت کند. شما میتوانید بدین شکل با بررسی تمام بک لینکهایی سایت رقیب، بفهمید که از چه استراتژی استفاده کرده است و هر کدام از این استراتژیها اگر برای شما نیز اجرایش امکانپذیر و مناسب بود را مورد استفاده قرار دهید.

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

بررسی خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
سئو گروه تلگرام @SEOPREM
نات کوین را چگونه نقد کنیم: راهنمای جامع برای افراد علاقمند به این فناوری جدید
توضیحاتی در مورد شرط بندی انفجار
بازی انفجار: سرگرمی معتادانه یا راهکار مالی آینده؟
سایت dancebet: جایگاه جدید پیش‌بینی در دنیای رقص
تماس با ما