افشای تصاویر گوشی های گلکسی A13 و A33 5G سامسونگ

[ad_1]

فرارو- به تازگی رندرهای سامسونگ گلکسی A13 و گلکسی A33 5G به بیرون درز کرده است. این گوشی‌ها احتمالا در ماه جاری میلادی (مارس) رونمایی می‌شوند.

به گزارش فرارو، شرکت سامسونگ در حال کار بر روی چند گوشی جدید از سری A، از جمله گلکسی A13 4G، گلکسی A23 5G، گلکسی A33 5G، گلکسی A53 5G و گلکسی A73 5G است. یکی از افشاگران دنیای فناوری با نام مستعار Techinsider ادعا کرده است که غول فناوری کره جنوبی، در این ماه میلادی، رویدادی را برای معرفی گوشی‌های هوشمند جدید سری A برگزار خواهد کرد. اما هنوز مشخص نیست که آیا تمام گوشی‌های ذکر شده در بالا در این ماه عرضه خواهد شد یا خیر. وب‌سایت آلمانی Winfuture.de، رندرهایی از گلکسی A13 و گلکسی A33 به اشتراک گذاشته شده تا طراحی آن‌ها را به نمایش بگذارد.

افشای تصاویر گوشی های سامسونگ گلکسی A13 و A33 5G
از گوشی هوشمند گلکسی A13 4G آغاز می‌کنیم. این گوشی دارای یک پنل ۶.۶ اینچی PLS LCD است که رزولوشن FHD+ با کیفیت ۲۴۰۸ در ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز را می‌کند. بریدگی ناچ در بالای نمایشگر یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی را در خود جای داده است. سیستم دوربین پنل پشتی این دستگاه دارای یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، لنز اولتراوید ۵ مگاپیکسلی و یک جفت دوربین ۲ مگاپیکسلی با لنزهای عمق و ماکرو می‌باشد.

پردازنده Exynos 850 به همراه ۴ حافظه رم، گوشی A13 4G را تغذیه می‌کند. این گوشی با ۶۴ حافظه حافظه داخلی و اسلات کارت microSD عرضه خواهد شد. این دستگاه دارای یک باتری 500 میلی متری است که از شارژ 15 واتی پشتیبانی می کند. قیمت این گوشی ۲۰۰ یورو خواهد بود. در رندهای لو رفته، پنل پشتی این گوشی در رنگهای سفید و آبی دیده می شود.

افشای تصاویر گوشی های سامسونگ گلکسی A13 و A33 5G
به نظر می‌رسد گلکسی A33 5G نسخه پایین‌تری از Galaxy A53 5G باشد. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی ۹۰ هرتزی FHD+ OLED است. این دستگاه 5G از تراشه اگزینوس ۱۲۰۰ قدرت می‌گیرد. این پردازنده جدید با ۶ رم و ۱۲۸ حافظه داخلی جفت می‌شود.

این دستگاه دارای 500 میلی‌متر آمپر ساعت است. این گزارش هیچ اطلاعاتی در دوربین جلو و عقب دستگاه ندارد. در مورد قیمت دستگاه هم گفته شده زیر 400 یورو قیمت داشته باشید. رندرهای این دستگاه در چهار رنگ سیاه، سفید، آبی و نارنجی نمایش داده شده است.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

بخش معرفی سایت شرط بندی بازی انفجار
سایت انفجار ایرانی با درگاه مستقیم: یک معجون از هیجان و شانس!
آشنایی با تعمیرات پرینتر
اهمیت و کاربردهای تعمیر دستگاه لیبل زن
خرید عمده تیشرت مردانه: یک پیشنهاد برای افزایش تنوع در لباس‌های مردانه
بازی انفجار: راهی جدید به سرعت ثروتمند شدن
تماس با ما