استقلال و گل‌گهر بهترین بازی لیگ بود

[ad_1]

خبرگزاری مهر: مدافع سابق تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه فصل ابتدایی بازی جذابی را تماشا نکردیم، گفت: دیدار استقلال و گهر سیرجان فنی‌ترین بازی لیگ بود.

محمدرضا شکورزاده در پیروزی دو تیم فوتبال استقلال برابر گل گهر سیرجان اظهار داشت: پس از هفته‌ها شاهد یک بازی جذاب و دیدنی از دو تیم لیگ برتری بودیم، استقلال و گل‌گهر هر دو به سه امتیاز این دیدار می‌توانستند و هر کدام را داشته باشند. که پیروز می‌شدند، به صدر جدول می‌رسیدند. همه انتظار این را دارند که یک بازی تهاجمی را از این دو تیم شاهد باشند.

مدافع سابق تیم فوتبال استقلال افزود: آبی‌پوشان در نیمه اول فوق‌العاده ظاهر شدند، آنها در دقایق ابتدایی با ارائه یک بازی هجومی به گل رسیدند، این روند ادامه پیدا کرد و به گل دوم هم دست پیدا کرد. شاهد بودیم که در دقایق پایانی نیمه اول باز هم استقلال صاحب یک پنالتی شد که متأسفانه وریا غفوری را شکست گل اول، آن را وارد دروازه حریف کند. در نیمه دوم گل گهر به دنبال رسیدن به سه امتیاز بازی بود. این تیم با تلاش فراوان، یک بار به گل دست پیدا کرد اما حضور یک دروازه‌بان به نام «مظاهری» درون دروازه استقلال باعث شد تا گل گهر از رسیدن به تساوی ناکام بماند.

شکورزاده کرد: استقلال می‌داند که دو دروازه‌بان خوب برای این تیم مفید است. من و همه اهالی فوتبال اعتقاد داریم که در حال حاضر رشید مظاهری بهترین دروازه‌بان کشورمان است و بی‌شک می‌تواند شماره یک تیم ملی ایران هم باشد. او با سیوهایی که در چند بازی گذشته استقلال برابر حریفان انجام شده، آمادگی خود را به رخ اهالی فوتبال کشیده است و حالا سرمربی تیم ملی ایران می‌تواند از داشتن یک دروازه‌بان فوق‌العاده آماده، احساس رضایت و خوشحالی کند.

وی با انتقاد از عملکرد مدافعان استقلال گفت: از آنجایی که آبی‌پوشان به سه امتیاز بازی دست پیدا می‌کنند اما هنوز نقایص خط دفاعی را برطرف نمی‌کند. متأسفانه مدافعان استقلال چندین بار در برابر گل گهر اشتباه می کنند که اوج اشتباهشان، ضربه پایانی گادوین منشا بود، البته مظاهری به خوبی آن را دفع کند. محمود فکری که یکی از بهترین هافبک‌های دفاعی فوتبال ایران بوده است، باید سروسامان را بیشتر به خط دفاعی کرد و حتی اگر نیاز باشد آنها را بیشتر در تمرینات نگه دارد. اگر این روند ادامه یابد، استقلال در آینده با مشکل مواجه خواهد شد، بنابراین کادر فنی استقلال باید بیشتر از گذشته تمرینات را برای مدافعان این تیم رها کند.

مدافع سابق تیم فوتبال استقلال در دیدار ویژه تیم فوتبال استقلال برابر استقلال اراک که روز دوشنبه (15 دی ماه) برگزار می‌شود، گفت: تیم تیم در هفته‌های گذشته روند رو به رشد و عملکرد قابل قبولی در لیگ انجام داد. استقلال هم برابر گل گهر پیروز شد را فراموش کرد و را برای دیدار برابر باید با اراک کند. مطمئناً بازیکنان خطیبی، انگیزه‌های بالایی دارند که استقلال را در تهران شکست می‌دهد یا به تساوی دست پیدا می‌کند بنابراین محمود فکری باید به خوبی حریفش را آنالیز و نقاط قوت و ضعف حریف را پیدا کند. وی همچنین تمرینات تیمش را بر اساس شرایط مسابقات اراک برگزار می کند که باید در این بازی به پیروزی رسیده و صدرنشینی را تداوم ببخشد.

شکورزاده در پایان پیشنهادان کرد: با هر دو امتیاز اراک می‌توان استقلال روحی و روانی را برای دیدار برابر پرسپولیس آماده کرد، زیرا بازی‌ها در دو گذشته به دو دست پیدا کرده‌اند و چهار امتیاز را از دست داده‌اند، به طور حتم به دنبال آن هستند. آن است که ابتدا برابر سپاهان و سپس برابر استقلال به پیروزی رسیده تا خود را به بالاتر از حد واقعی.

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

بررسی خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
سئو گروه تلگرام @SEOPREM
نات کوین را چگونه نقد کنیم: راهنمای جامع برای افراد علاقمند به این فناوری جدید
توضیحاتی در مورد شرط بندی انفجار
بازی انفجار: سرگرمی معتادانه یا راهکار مالی آینده؟
سایت dancebet: جایگاه جدید پیش‌بینی در دنیای رقص
تماس با ما