روش‌هایی برای درمان دردهای کمر و گردن

[ad_1]

زمانی که روغنهای گیاهی نیز برای درد کمر و گردن جوابگوی مشکل است. روش‌هایی برای درد این مناطق وجود دارند. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به توصیه دوستان، فامیل و یا همسایگان روغن‌های گیاهی را برای تسکین برخی از دردهایتان استفاده کرده باشند.

اگر درد گردن و یا پشت شما مزمن باشد، شاید به شکلی نامیدانه به دنبال هر کاری باشید تا بتوانید از دردتان را کم کنید.

زمانی که روغن‌های گیاهی قادر هستند دردهای شما را کم کرده و یا درمان کنند، باید چه کار کرد؟ دکتر گِرِگ کندی (Greg Condie) در این موارد، شماره دیگری از روش‌های خانگی را برای این موارد توصیه می‌کند.

در این جا شماری از کارها را می‌توان برای کاهش درد و یا انجام دادن آن انجام داد.

۱- فعالیت بیشتر

پوشیده نیست که ورزش می تواند به کاهش آسیب کمک کند. اما آن چه را که ممکن است ندانید، این است که معمولاً برای دردهای مزمن مفید است.

این موضوع نیز به آن خاطر است که حتی چند دقیقه ورزش نیز به طور کلی، وضعیت سلامتی شما را تقویت می‌کند. بر اساس اعلام «Healthline»، ورزش می‌تواند به کاهش، افزایش پویایی و کاهش کلی دردهایتان منجر شود.

البته باید گفته شود که ورزش به شکل طبیعی، باعث ایجاد درد می شود. اگر به دنبال ورزش بیشتر به سبک زندگی خود باشید، بهتر است از یک قدم زدن ساده روزانه در بیرون از خانه به مدت ۲۰ الی ۳۰ دقیقه شروع کنید.

۲- یوگا تمرین کنید

شاید در ابتدا فکر کنید تمرین یوگا صرفا برای سرگرمی است و یا تنها افراد و گروه‌های خاص مانند اینفلوئنسرهای اینستاگرام به دنبال آن می‌روند. اما باید به شما بگویم این درست نیست. در حقیقت ورزش یوگا در درمان دردهای کمر و درمان است. طبق اعلام دانشکده پزشکی هاروارد، شرکت در یک کلاس هفتگی یوگا، بیش از مراقبت‌های استاندارد باعث افزایش پویایی در افراد می‌شود که دارای اندکی کمردرد مزمن هستند.

۳- ورزشهای کششی

درد ناشی از استرس، دلیل به دلیل انقباض و سفت شدن عضله‌ها است و به همین دلیل نیز باید اقدام به کشش این ماهیچه‌ها به سمت بیرون کنید. انجام یک ورزش کششی روزانه می‌تواند به کاهش دردهای گردن و کمک کند.

حتی اگر درد شما ناشی از استرس باشد، انجام حرکات کششی آرام و ملایم نیز می‌تواند معجزه کند. تنها به روشی مناسب برای کشش می‌دهید. در صورت تصمیم گیری با یک متخصص، می توان در این زمینه بیشتر راهنمایی کرد. سعی کنید هر روز ۱۰ الی ۲۰ دقیقه حرکات کششی و سپس شل کردن ماشین را انجام دهید.

۴- ذهن آگاهی

ممکن است شما نیز از زمان خود را صرفِ اندیشیدن درباره گذشته و آینده کنید. ممکن است آرزو کنید که‌ای کاش زندگیتان را دیگری بود و یا به حرف‌های دیگران فکر کنید.

ذهن تمرینی برای آگاهی از زمان «حال» و «حضور در لحظه» است. بدون این که قضاوت کنیم و بدون چرخیدن در گذشته یا موکول کردن به آینده.

روشی برای توجه و تمرکز روی، حس کردن تک تک اجزای بدن در یک راستا و به طور پیوسته. ذهنی با مدیتیشن دست یافتنی می شود. با حضور در لحظه و تمرکز بر حال و جدا کردن ذهن از گذشته و آینده و ساکت کردن زمزمه‌های ذهنی در طول مدت کوتاهی می‌توانم ذهن خود را به درک دست پیدا کنم.

حال در حالی که ممکن است فکر کنید دردهای کمر و گردن شما تنها یک بیماری جسمانی است، باید به شما بگویید چنین نیست. نه تنها استرس از عوامل در درد است. اما ممکن است خود باعث ایجاد استرس شود و یک چرخه معیوب را ایجاد کند.

برای همین هر روز سعی کنید تا «ذهن آگاهی» و «مدیتیشن» را تمرین کنید. در یک حمام گرم سعی کنید بدنتان را آرام کرده و یا در حالی که ذهن خود را خالی می‌کنید و تنها بر روی نفس هایتان تمرکز می‌کنید، به شکلی آرام در طبیعت بنشینید. اگر به راحتی نمی توانید ذهن خود را خالی کنید، نا امید نشوید. هرچه بیشتر ذهن خود را با تمرین مدیتیشن انجام دهید، بیشتر می توانید از نتایج آن استفاده کنید.

۵- به متخصص مراجعه کنید

درد کمر و گردن می‌تواند یک بیماری ناتوان کننده و تضعیف کننده بدن باشد. بنابراین، در صورتی که با این توصیه‌ها، آن را تسکین دهید، باید پیش از یک متخصص پزشکی را بررسی کنید و با وی مشورت کنید.

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

بخش معرفی سایت شرط بندی بازی انفجار
سایت انفجار ایرانی با درگاه مستقیم: یک معجون از هیجان و شانس!
آشنایی با تعمیرات پرینتر
اهمیت و کاربردهای تعمیر دستگاه لیبل زن
خرید عمده تیشرت مردانه: یک پیشنهاد برای افزایش تنوع در لباس‌های مردانه
بازی انفجار: راهی جدید به سرعت ثروتمند شدن
تماس با ما