گزارش آخرین دفتر بازرسی کل آمریکا: نیروگاه های هسته ای آمریکا قطعات تقلبی دارد | دیجیاتو

[ad_1]

در بررسی بعدی دفتر بازرسی کل کمیسیون تنظیم مقررات هسته ای آمریکا مشخص شده است که برخی از اجزای سازنده نیروگاه های آمریكا در آمریكا تقلبی هستند كه خطرات بزرگی را می توانند ایجاد كنند. در گزارشی مربوط به این اتفاق گفته شده است که چنین چیزی می‌تواند امنیت و سلامت هسته‌ای را به خطر بیندازد و عواقب جدی داشته باشد.

در حالی که روی گزارش‌ها درباره امنیت و همیشه‌های همیشه‌ی صنعت نیروی‌های نیروی‌های سایه انداخته است، این در میان آشتیاق رو به رشد مردم برای انرژی هسته‌ای به عنوان یک انرژی پاک به گوش می‌رسد. این بررسی با نظر ناشناسی شروع شد که ادعا کرده بود «اگر همه قطعات به این صورت نباشد، قطعات نیروگاه‌های هسته‌ای آمریکا بیشتر نباشد. تقلبی و ناقص هستند.»

دفتر بازرسی کل در بخشی از بررسی‌های متوجه شد که برخی از قطعات خود از نیروگاه‌ها تقلبی هستند. به علاوه، در این گزارش مشخص شد که سازمان انرژی آمریکا در سال گذشته حدود صد حادثه مرتبط با قطعات تقلبی ثبت شده است.

کمیته‌های هسته‌ای آمریکا اخطار می‌دهند که این قطعات تقلبی می‌تواهند بدون توجه به سایر نیروگاه‌های هسته‌های پیدا می‌کنند و خطرات و مشکلات راه‌های پیش رو را افزایش می‌دهند. دفتر بازرسی کل برای انجام بررسی‌های خود قطعاتی را بررسی کرد که شبیه به قطعات اصلی بودند و یا ویژگی‌های قطعات اصلی را نداشتند.

گزارش دفتر بازرسی کل از نیروگاه‌های هسته‌ای

تا سپتامبر سال ۲۰۲۱ میلادی، ۵۵ نیروگاه هسته‌ای در آمریکا فعالیت می‌کردند که دفتر بازرسی کل فقط ۴ نیروگاه را بررسی کرد. اولین قطعه تقلبی شناخته شده شفت پمپ آب طراری بود که پس از نصب به سرعت خراب شد.

دفتر بازرسی کل در گزارش خود نوشته که کمیسیون تنظیم مقررات هسته‌ای قطعات تقلبی را دست کم می‌گیرند و سازمان تنظیم مقررات هیچ سیستمی برای ردیابی قطعات مشکل‌ساز نیست و فقط نیروگاه‌ها می‌توانند در شرایط فوق‌العاده مشکل را به بحث ارجاع دهند.

اما در حال حاضر هیچ خطری وجود ندارد و دفتر اجرایی عملیات کمیته تنظیم مقررات هسته‌ای آمریکا در حال بررسی است تا مسائل مربوطه را انجام دهد. روز گذشته سازمان انرژی ایالات متحده اعلام کرد که برای سرپا نگه داشتن رآکتورهای قدیمی حدود ۶ میلیارد دلار دیگر هزینه خواهد کرد. این هزینه در تبدیل صد درصدی انرژی‌های آمریکا به انرژی پاک خواهد بود.

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

بررسی خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
سئو گروه تلگرام @SEOPREM
نات کوین را چگونه نقد کنیم: راهنمای جامع برای افراد علاقمند به این فناوری جدید
توضیحاتی در مورد شرط بندی انفجار
بازی انفجار: سرگرمی معتادانه یا راهکار مالی آینده؟
سایت dancebet: جایگاه جدید پیش‌بینی در دنیای رقص
تماس با ما