کووید نیوز: مدیر CDC می گوید آژانس در حال کار بر روی راهنمایی های بهداشتی «مرتبط» است

[ad_1]

ویدئو

پخش کننده ویدیو در حال class=
دکتر روشل والنسکی، مدیر مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری، گفت که آژانس به زودی دستورالعمل‌های جدیدی از جمله در مورد ماسک‌ها را برای مرحله بعدی همه‌گیری منتشر خواهد کرد.اعتباراعتبار…آل دراگو برای نیویورک تایمز

با کاهش موج Omicron در ایالات متحده، ایالت های بیشتری سیاست های ماسک را شل می کنند و بسیاری از آمریکایی ها از محدودیت ها خسته می شوند، مدیر مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها روز چهارشنبه گفت که آژانس در حال کار بر روی دستورالعمل هایی است که “مرتبط” است و آنها را تشویق می کند. اقداماتی که بیشترین نیاز را برای حفظ سلامت عمومی دارند.

دکتر روشل والنسکی، کارگردان، در یک نشست خبری همه‌گیر گفت: “کارها در مسیر درستی حرکت می‌کنند، اما ما می‌خواهیم هوشیار باشیم تا تمام تلاشمان را انجام دهیم تا این مسیر ادامه یابد.” او گفت که آژانس به زودی دستورالعمل های جدیدی از جمله در مورد پوشش صورت را بر اساس عواملی مانند ظرفیت بیمارستان و نه فقط موارد جدید کروناویروس صادر خواهد کرد.

او گفت: «ما می‌خواهیم زمانی که این معیارها بهتر است به مردم اجازه دهیم از چیزهایی مانند استفاده از ماسک فاصله بگیرند و سپس دوباره به آنها دسترسی پیدا کنند. «اگر شرایط بدتر شود، اگر و زمانی که دستورالعمل‌های خود را به‌روزرسانی کنیم، آن را به وضوح اعلام خواهیم کرد و بر اساس داده‌ها و علم خواهد بود.

طبق داده‌های فدرال، تا روز سه‌شنبه، به طور متوسط ​​حدود 85000 نفر مبتلا به ویروس در سراسر کشور در بیمارستان بستری شدند که در دو هفته گذشته بیش از 30 درصد کاهش داشته است. تعداد بیماران کووید در بخش های مراقبت های ویژه نیز در حال کاهش است.

دکتر والنسکی گفت: “بیمارستان های ما باید بتوانند از افراد مبتلا به حملات قلبی و سکته مراقبت کنند.” بخش‌های اورژانس ما نمی‌توانند آنقدر غرق شوند که بیمارانی که مشکلات اورژانسی دارند باید در صف منتظر بمانند.

در حالی که مقامات در کالیفرنیا، کانکتیکات، ایلینویز، ماساچوست، نیوجرسی، نیویورک، اورگان و جاهای دیگر اعلام کرده‌اند که در حال کاهش الزامات ماسک در داخل ساختمان هستند، چه برای مدارس و چه به طور کلی، دکتر والنسکی از آمریکایی‌ها خواست در صورت استفاده از ماسک ادامه دهند. آنها علائم ویروس را دارند یا احساس ناراحتی می کنند.

سرعت اقدامات ایالت ها بر کاخ سفید فشار آورده است تا زودتر استراتژی خروج از بیماری همه گیر را اعلام کند. دکتر والنسکی گفت که دستورالعمل‌های جدید می‌تواند در عرض چند هفته و همزمان با برداشتن ماسک در چندین ایالت صادر شود.

دکتر آنتونی اس. فائوچی، کارشناس ارشد بیماری های عفونی دولت، گفت: «ما از کاهش چشمگیر موارد و بستری شدن در بیمارستان در سراسر کشور دلگرم هستیم.

بر اساس پایگاه داده نیویورک تایمز، موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا در ایالات متحده به کمترین میزان خود از سپتامبر رسیده است، به طوری که میانگین هفت روزه موارد ابتلا به این ویروس در ایالات متحده از روز سه شنبه به حدود 140,000 کاهش یافته است. موارد در حال حاضر به زیر اوج موج دلتا-محور سقوط کرده اند، زمانی که در 1 سپتامبر به 164418 رسید.

با این حال، مرگ و میر همچنان بالاست و حدود 2300 نفر در روز است. و با وجود تحرکات اخیر در سراسر ایالت، برخی از شهرها و مناطق مدارس در حال حفظ وظایف خود هستند.

در یک نشست خبری جداگانه در روز چهارشنبه، جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید، تأکید کرد که علیرغم اختلاف نظر، هیچ تعارضی بین دستورالعمل‌های فدرال و محلی وجود ندارد.

او گفت: “ما همچنان به دنبال دستورالعمل CDC از سوی دولت فدرال خواهیم بود.” این چیزی است که ما دنبال خواهیم کرد، اما رهبران مختلف بر اساس آنچه که فکر می کنند برای جوامع خود بهترین است، تصمیم می گیرند.

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

بررسی خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
سئو گروه تلگرام @SEOPREM
نات کوین را چگونه نقد کنیم: راهنمای جامع برای افراد علاقمند به این فناوری جدید
توضیحاتی در مورد شرط بندی انفجار
بازی انفجار: سرگرمی معتادانه یا راهکار مالی آینده؟
سایت dancebet: جایگاه جدید پیش‌بینی در دنیای رقص
تماس با ما