pishoobbanner

افشای تصاویر جدیدترین مدل از گوشی های سری Realme 9

[ad_1]

فرارو- به نظر می‌رسد برند ریلمی به دنبال مدل چهارمین از سری گوشی‌های ریلمی ۹ است. به تازگی رندری از پنل پشتی این مدل جدید که Realme 9 5G نام دارد به بیرون درز کرده است.

به گزارش فرارو، شرکت Realme اخیراً گوشی‌های Realme 9i، Realme 9 Pro 5G و Realme 9 Pro+ 5G را در هند و سایر بازارها عرضه کرده‌اند. اطلاعات جدید نشان می دهد که این شرکت احتمالا روی گوشی Realme 9 5G کار می کند. یکی از افشاگران معتبر فضای مجازی، Mukul Sharma، اولین رندر از این گوشی هوشمند را برای نشان دادن طراحی آن به اشتراک گذاشته شده است.

آخریناً تصاویر زنده Realme 9 5G در پایگاه داده گواهی گواهی FCC مشاهده شده بود. این تصاویر نشان داد که Realme 9 5G شبیه Realme 8 5G سال گذشته است. اما اکنون، در فاش شده جدید که توسط Mukul Sharma به اشتراک‌گذاشته شده است، نشان می‌دهد که گوشی Realme 9 5G از طراحی تازه‌های ارائه خواهد شد.

گوشی نمایش داده شده از مدل Realme 9 5G است و به رنگ gradient white و با ماژول دوربین مستطیلی شکل دیده می‌شود. طبق تصویر، این گوشی در پنل پشتی دارای دوربین سه گانه با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و فلاش LED است. به نظر می‌رسد دکمه پاور موجود در لبه سمت راست دستگاه با یک اسکنر اثر انگشت یکپارچه شده است. سمت چپ قاب دارای دکمه‌های افزایش و کاهش صدا است.

افشای تصاویر جدیدترین مدل از گوشی های سری Realme 9
هنوز اطلاعاتی درباره مشخصات Realme 9 5G به اشتراک گذاشته نشده است. با این حال، Sharma ادعا کرده است که به زودی اطلاعات را روی دستگاه منتشر خواهد کرد. وی افزود: این گوشی احتمالاً در ماه جاری میلادی در بازار هند به صورت رسمی عرضه خواهد شد.

گزارش های پیشین ادعا کرده اند که Realme 9 5G دارای مشخصات مشابه مدل قبلی خود است، یعنی گوشی Realme 8 5G است. با این حال، به جای تراشه Dimensity 700 که در Realme 8 5G استفاده شده است، گوشی Realme 9 5G احتمالا به تراشه Dimensity 810 خواهد شد. انتظار می‌رود این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی IPS LCD FHD+ با نرخ تازی‌سازی ۹۰ هرتز باشد. پیش بینی می‌شود دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در پنل جلویی و دوربین سه‌گانه شامل لنزهای ۴۸ مگاپیکسلی، ۲ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی در پنل پشتی به کار رود. این گوشی احتمالاً با یک باتری بزرگ 500 میلیون آمپر ساعتی می‌شود.

قیمت گوشی Realme 9 5G را نیز حدود ۱۵۰۰۰ روپیه (تقریبا ۲۰۰ دلار آمریکا) تخمین زده اند. پیش بینی می‌شود این گوشی در دو نسخه با فضای ذخیره سازی متفاوت عرضه شود که هر کدام قیمت متفاوتی دارند. نسخه اول احتمالا شامل 4 حافظه فضای ذخیره سازی و 64 فضای ذخیره سازی فضای ذخیره سازی است و نسخه دوم احتمالا دارای 6 رم و 128 فضای فضای ذخیره سازی باشد. این گوشی احتمالا در رنگ‌هایی مانند Stargaze White، Supersonic Blue، Supersonic Black و Meteor Black روانه بازار خواهد شد.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تعبیر خواب برنج پخته
تعبیر خواب ماهی سرخ شده برای زن متاهل
تعبیر خواب ماهی سرخ شده برای زن متاهل
خرید پرینتر سایت آوافرهنگ: راهنمای کامل برای انتخاب بهترین پرینتر
لیگ قهرمانان اروپا: برترین تورنمنت فوتبال اروپا
خرید پرینتر: راهنمای جامع برای انتخاب بهترین دستگاه چاپ
تماس با ما