ویل اسمیت سکوت خود را در مورد “خیانت در ازدواجش” می شکند

[ad_1]

لس آنجلس: ویل اسمیت، ستاره هالیوودی گفته است که در ازدواج او “هرگز خیانت” صورت نگرفته است و هیچ اتفاقی که در رابطه او با جادا پینکت اسمیت رخ نداده است، تعجب آور نبوده است.

همسر ستاره «شاه ریچارد»، جادا پینکت اسمیت، در سال 2020 در مورد “درگیری” خود با خواننده آگوست آلسینا صحبت کرد، اما این بازیگر 53 ساله اصرار داشت که هیچ اتفاقی در رابطه آنها غافلگیر کننده نبوده است. .بریتانیا.

او گفت: “در ازدواج ما هرگز خیانت وجود نداشته است. من و جادا در مورد همه چیز صحبت می کنیم و هیچ وقت همدیگر را با چیزی شگفت زده نکرده ایم.”

اسمیت اهمیتی نمی‌دهد که مردم در مورد ازدواج او حدس و گمان می‌زنند و در عوض او “پچ پچ” را تشویق می‌کند، به این امید که جرقه بحث‌های معناداری برانگیزد.

او به Gayle King در CBS Sunday Morning گفت: “من تصمیم گرفته ام که گپ زدن در مورد زندگی من می تواند برای مردم مفید باشد. گپ اولین مرحله برای داشتن یک مکالمه واقعی و قادر به کشف واقعی برخی از چیزها است. در قلب شما دوست داشتنی یا سمی هستند.”

در ماه سپتامبر، ستاره «علاءالدین» گفت که همسرش «تنها کسی نیست که در خارج از ازدواجشان درگیر روابط جنسی دیگری است».

با این حال، او از پرداختن به جزئیات خودداری کرد، به ویژه به این دلیل که طرز فکرش در سال های اخیر تغییر کرده است.

او توضیح داد: “شاید باورش سخت به نظر برسد، اما من خوابم را از دست ندادن پاسخی که می‌دانم می‌توانید استفاده کنید، از دست می‌دهم. می‌خواهم به شما کمک کنم، می‌خواهم موفق شوید، می‌خواهم یک تیتر داشته باشید.

“اما به همین ترتیب، من نمی‌خواهم با واکنش‌های متقابل آن در دنیا کنار بیایم. اگر بگویم نمی‌خواهم در مورد آن سه سال پیش صحبت کنم، برای من بسیار آزاردهنده بود. “

اسمیت گفت که این بازیگر 50 ساله هرگز “به ازدواج متعارف” اعتقاد نداشت، بنابراین آنها مدت طولانی را صرف کشف مرزهای روابط خود کردند.

وی گفت: جدا هرگز به ازدواج متعارف اعتقاد نداشت، جدا اعضای خانواده ای داشت که رابطه نامتعارفی داشتند.

“بنابراین او به گونه ای بزرگ شد که بسیار متفاوت از نحوه رشد من بود. بحث های بی پایان قابل توجهی در مورد اینکه کمال رابطه چیست؟ راه عالی برای تعامل به عنوان یک زوج چیست؟ و برای بخش بزرگی از رابطه ما، تک‌همسری همان چیزی بود که ما انتخاب کردیم، نه اینکه تک‌همسری را تنها کمال رابطه‌ای بدانیم.»

ستاره «مردان سیاه پوش» گفت رویکرد آنها برای همه مناسب نیست.

وی گفت: ما به همدیگر اعتماد و آزادی داده ایم، با این اعتقاد که هرکس باید راه خود را پیدا کند و ازدواج برای ما زندان نیست.

“و من جاده خود را برای هیچ کس پیشنهاد نمی کنم. من این جاده را برای هیچ کس پیشنهاد نمی کنم. اما تجربیاتی که از آزادی هایی که به یکدیگر داده ایم و حمایت بی قید و شرط برای من، بالاترین تعریف عشق است. “



[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

توضیحاتی در مورد شرط بندی انفجار
بازی انفجار: سرگرمی معتادانه یا راهکار مالی آینده؟
سایت dancebet: جایگاه جدید پیش‌بینی در دنیای رقص
کنترل از راه دور چند کانال: یک پیشرفت تکنولوژی که زندگی را آسان تر می کند
بازی انفجار: راهی برای کسب درآمد سریع و ایمن
بازی انفجار: معرفی و توضیحات کامل
تماس با ما