نابغه! چگونه تعیین اگر باید در واقع ریپورتاژ را انجام دهید

اگر در حال بهبود رتبه سایت هستید، می توانید با انتشار یک ریپورتاژ مناسب، تاثیر آن را چندین برابر کنید. هر چقدر این رتبه پایینتر باشد، بدان معنی است که سایت مورد نظر مطرحتر است و دارای بازدیدکنندگان بیشتری است. نکته دیگری که در مورد لینکها وجود دارد، نوع آنهاست. لینکها از نظر جابجایی اعتبار، به دو دستۀ Follow و Nofollow تقسیم میشوند. اگر در صفحه آمار وبسایت در الکسا کمی پایینتر بروید، به بخشی برخورد خواهید کرد که با نام Search Analytics شناخته میشود. هر چند الکسا را نمیتوان یک معیار بینقص و تمام و کمال دربارۀ رتبه یک وبسایت دانست، اما قطعاً اطلاعات این ابزار میتواند به صورت حدودی به شما کمک کند تا تفاوت بین یک سایت مطرح و غیر مطرح را شناسایی کنید. البته، این تنها آماری نیست که شما میتوانید از الکسا بدست آورید. DA: اولین آماری که ماز به شما میدهد، میزان اعتبار دامنه (domain Authority) است.

به خصوص اگر مقالۀ شما در صفحه اول سایت نمایش داده میشود. لازم به ذکر است هنگامی که یک صفحه ی غیر تبلیغی، سایت شما را به مخاطبان خود معرفی می کند، موتور جست و جو اطمینان پیدا خواهد کرد که شما حرفی برای گفتن خواهید داشت. به این معنی که شما تبلیغ محصول یا سایت خود را در قالب و چهار چوب یک متن و مقاله خبری و با لینک سایت خود در یک سایت خبری یا هر سایت مناسب منتشر کرده و برای همیشه آن را تبلیغ می کنید و به این ترتیب است که می توانید رتبه سایت خود را پایین آورده و محصول خود را به فروش برسانید. اکثر سایتهای ایرانی هنگام انتشار رپورتاژ آگهی، تبلیغاتی بودن مقاله را به اطلاع خوانندگان خود میرسانند. در ادامه این مقاله تاثیر رپورتاژ بر آگهی، مزایا و معایب آن و هزینه های آن را بررسی خواهیم کرد که می تواند کمک بسیاری زیادی به شما عزیزان یا همان وب مستران آینده بکند. حتماً برای تصمیمگیری بهتر نگاهی به اعتبار صفحۀ اصلی یک سایت داشته باشید. اما در حالت دوم، برای اینکه مقالۀ شما دیده شود، حتماً باید رتبۀ خوبی را در گوگل کسب کند.

چرا که تاثیر مثبتی بر سایت شما ندارد و حتی ممکن است برایتان ضرر هم داشته باشد. هر چقدر که این درصد بالاتر باشد، بدان معنی است که سایت مد نظر بیشتر مورد اعتماد گوگل است و لینک شما در این سایت تاثیر بیشتری دارد. نکته دومی که میتوانید از درصد بالای این آمار بفهمید، این است که اکثر مخاطبان یک سایت از گوگل هستند و خواننده ثابت کمتری دارد. رپورتاژ آگهی در اصل یک خبر تبلیغاتی است که بهصورت خبر و مصاحبه و مقاله و گزارشات در سایتهای خبری معروف و شبکههای اجتماعی منتشر میشود که بهصورت متنی جذاب، خواننده را جذب مطالعه مطالب خبری میکند، ناخواسته او را تحت تأثیر قرار میدهد و راهی است برای به دست آوردن توجه ازدسترفته مخاطب. فی الواقع اصلی ترین دلیلی که سایت ها را مجاب به خرید رپورتاژ آگهی می کند گرفتن بک لینک های دائمی قوی است. زمانی که مخاطبان متوجه شوند متن شما تبلیغاتی است، آن را کامل مطالعه نمیکنند.

متن ریپورتاژ آگهی باید حدوداً 1000 کلمه باشد و 4 الی 5 لینک در آن وجود داشته باشد. امروزه مخاطبان بسیاری در دنیای اینترنت حضور دارند که تبلیغات و بازاریابی را به شکل دیگری درآورده است. در این مطلب از مجلۀ دیبا ارتباط به شما آموزش دادیم که چطور ریپورتاژ بنویسید و از نتیجۀ مطلوب آن برای کسب و کار خود لذت ببرید. این موضوع باعث می شود مشتری یا کاربری که خبر شما را مطالعه می کندد خبر شما را به عنوان یک مطلب مفید بداند و این خود باعث خواهد شد شما در ذهن کاربر باقی بمانید. اگر میخواهید همه آگهی های استعلام را ببینید به لینک استعلام بروید.در این صفحه هر استعلامی که منتشر شده است قابل رویت است. SEO متن رپورتاژ صرفا شامل قرار دادن لینک نمیشود بلکه میبایست 200 کلمه نخست، عنوان مقاله، توضیحات صفحه و هدینگ را با استفاده از کلمات کلیدی و LSI بهینه کنید. برای نصب این تولبار میتوانید به صفحه ماز بار در سایت افزونههای گوگل کروم مراجعه کنید. هر چقدر که این عدد به 100 نزدیکتر باشد، اعتبار کلی سایت مد نظر شما بیشتر است.

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

بخش معرفی سایت شرط بندی بازی انفجار
سایت انفجار ایرانی با درگاه مستقیم: یک معجون از هیجان و شانس!
آشنایی با تعمیرات پرینتر
اهمیت و کاربردهای تعمیر دستگاه لیبل زن
خرید عمده تیشرت مردانه: یک پیشنهاد برای افزایش تنوع در لباس‌های مردانه
بازی انفجار: راهی جدید به سرعت ثروتمند شدن
تماس با ما