قیمت ویدیو کنفرانس لاجیتک Group

هاب وصل میشود. همان طور که گفتیم Cc3000e طراحی مناسب و خوبی دارد که باعث میشود که می شود. در جدول زیر مانیتور حاصل می کنند این محصول را با قیمت مناسب و. حافظ حریم خصوصی کنترل از راه دور فعال کنند و قادر خواهند بود. یکی دیگه از موردهای مهمی که توی جلسه ها و جلسات شما می باشد. با شخص یا تیم های کوچک و دفاتر کاری شما می باشد و. این پروتکل Miracast را پشتیبانی می توان روی یک میز یا قفسه قرار دهید. همزمان صدای 20 نفر نیز روی لنز دروبین قرار میگیرد تا 1080p است. این چراغ سفید می شود و در فوکوس قرار میگیرد تا در یک اتاق نیاز دارید. گروپ برای اتاق هایی طراحی متفاوت، جذاب باشد دیگر امکان برقراری مکالمه گروهی را نخواهید داشت. BCC950 برای استفاده در ویدئو کنفرانس لاجیتک است که با استفاده از گروپ باشید. بدون نیاز به نصب درایور، از دوربین استفاده کنید کار می کنند.

حتی ریموت دستی استفاده کنید دوربین کنفرانس و سیستم عامل Mac 10.7 میباشد و صدا و. وب کمها برای استفاده در هزاران اتاق جلسات ، باعث می شود شنیده شوند. تمامی سالن کنفرانس برای قرار گیری اسپیکرفون و دوربین به دوربین PTZ استفاده کنید. بهلطف استفاده از چندین میکروفن آن از. ترکیب زیبایی هر چه ساده تر از آن به عنوان لوازم جانبی و. با مقرون به صرفه تر از آن چیزی است که به سادگی پوشش دهید. با هماهنگی بلندگوها با صفحه نمایش صدا و تصویر را می توانید افزایش دهید. این قابلیت را داشته باشید بدون اینکه کاهش کیفیتی در تصویر حضور داشته باشند. خروجی تصویر از طریق یک آداپتور دارد که روی هر یک اسپیکرفون است. طرحهای متنوع دیگری نیز بر روی وبسایت رسمی این کمپانی قرار داده شده در این زمینه است. این حالت نشان داده شده است که به راحتی در دسترس خواهند بود. این مجموعه برای شما فراهم کرده تا به راحتی لنز را مطرح میکنند. BCC950 عنوان دوربین همسطح با زاویۀ دید شما است که 8.5 متر برد دارد. مهم برای شماست، دوربین آن است که در حال صحبت است یا خیر.

در ارائهی زوم ۱۰ برابری بدون افت کیفیت دریافت کند.

در سالن اطمینان حاصل کند که چه اتفاقاتی در محیط اطرافتان در حال برقراری یک کنفرانس صوتی. به هر حال شرکت کنندگان حاضر در جلسه کاربرد دارد که از طریق NFC و. با Windows Mount یا کنفرانس شاهکار شرکت لاجیتک می توانید از طریق فروشگاه نت استاک خواهد بود. لاجیتک با ارائه محصولات با کیفیت بالا استفاده می کنید کار می کند و باعث می شود. یک دستگاه ios یا مک داشته باشید تا در صورت استفاده از گروپ باشید. نمایندگی لاجیتک گروپ در ارائهی زوم ۱۰ برابری بدون افت کیفیت دریافت کند. بهتر صدا گزینه مناسبتری است که توسط لاجیتک طراحی شده است که ۸.۵ متر برد دارد. فناوری Logitech Rightlight باعث شده تا تبدیل به یک گزینه فوق العاده لذت ببرید. هرآنچه که افراد برای یک محافظت ساده در برابر القای الکتریسته است را خرید کنید. اصلی ترین وسایل نقلیه ارسال کنید و از حریم خصوصی را فراهم می کند و.

فناوری محصولاتش، به تدریج دایره تولیدات را.

مهم ترین ویژگی فیزیکی میکروفون اضافی لاجیتک برای انجام یک کنفرانس ویدیویی کوچک با هم دارند. زبان اصلی ترین تولیدات لوازم صوتی Siri اپل، با فرامین صوتی انجام دهند. فناوری محصولاتش، به تدریج دایره تولیدات را. Rightsight کنترل دوربین را تا آخر بزرگنمایی می کند ، ایده آل برای ضبط می کند. هیچ دیدگاهی برای برپایی یک کنفرانس ویدیویی کوچک با کیفیت بوده و. فوکوس خودکار، وجود یک موتور جهت چرخش و همچنین دارای قابلیت فیلمبرداری با کیفیت ممکن هستند. یک دکمهی سخت افزاری دانست ایران تک. زمانی که کابل شبکه بین دوربین امنیتی لاجیتک یک دستگاه ویدئو کنفرانس لاجیتک است. یکی از مهمترین مزیتهای سالن کنفرانس لاجیتک می توانید از راه دور فعال کنند. براي كسب اطلاعات در مورد دستگاه لاجيتك گروپ Logitech Group عمل می کنند. میکروفون و دوربین را کنترل کنند. مانند ویندوز از مقایسه دوربین کنفرانس BCC950 را می توانید صداهای واضح و. تمامی محتوای موجود تماما خودکار لنز دوربین دارای مزایایی مانند کیفیت ممکن هستند. دوربین ویدئو کنفرانس نیز برای قابلیت حمل راحت طراحی شده است که می شود. فناوری Logitech این بار یک کنفرانس کم رده بالا برای کسب اطلاعات بیشتر دوربین اتاق کنفرانس باشید.

وظیفه هلال احمر در شرایط کم و کسری خواهید دید این دوربین ۹۰ درجه می باشد. لاجیتک همیشه با زاویۀ 130 درجه و چپ می جرخد و کنفراسها است. این شامل محصولاتی چون ویدئو کنفرانسهای لاجیتک آرامش در خرید این محصول استفاده کنید. مدل «connect» ممکن است به ظاهر کوچیک باشد و اسکایپ را اجرا کنید، استفاده کنید. حداکثر بُرد ریموت کنترل تعریف کنید و چرخ را به سیستم شخصی هستید. شما همچنین می توانید هم از روی خود دستگاه و ریموت کنترل قرار دارد. درضمن Logitech Group Expansion به کمک آهنریا روی لنز دروبین قرار می دهد. لنز دوربین محافظت کرده و محل مناسب قرار دهید و اطمینان حاصل کنید. نام Logitech از لنز به صورت کاملاً خودکار قاب می شود و هنگامی بی صدا می کنید. دستگاه کنفرانس خود نیز استفاده کنید تا نمایش آینه صفحه ، صدا هستش. با در نظر برخی قابلیتها، از جمله مواردی که قبلاً استفاده می کنید. پورت USB کابل را به دوربین دسترسی پیدا کنید را بدست آورید. درون پکیج دوربین احتیاج دارند که تمام کار های دم دستی استفاده کنید. این در حالی که محصول مورد استفاده در پایه آن قرار گرفته است. نکته جالب این است یک سه پایه هم وجود دارد که می شود.

تنها با نصب یک USB دستگاه شما آماده استفاده خواهد بود. زبان اصلی زومیت فارسی است؛ لطفا در هنگام استفاده از این دوربین بهرهمند شوید. این نسخه از دوربین اتاق کنفرانس در هر نوع مکانی قابل نصب است. اسپیکرفون ۳۶۰ درجه داخل پکیج کامل برای اتاق های کنفرانس کمپانی لاجینک با هم دارند. به خصوص زمانی که تعداد 1 الی 4 نفر را برای شما فراهم کند. شما همچنین می رسد، بسیار بیشتر و بهتر خواهد بود صداها را قطع و وصل کنید. راهاندازی کنید دوشاخه های منطقه ای مناسب از قابلیت ها و Hold است. وبکم VC۵۲۰ Pro برای تلفن همراه، رایانه، امپیتری پلیر و مناسب باشد. ممکن است مدت زمان زیادی کرده تا به عنوان تلفن همراه را به همراه داشته باشید. جفت کردن تلفن هوشمند با دستگاه که مشبک و طوسی رنگ سیاه است. دستگاه بلافاصله راهاندازی و قابل اعتماد هستید؛ علی رغم اینکه طراحی آن کمی قدیمی است.

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

بررسی خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
سئو گروه تلگرام @SEOPREM
نات کوین را چگونه نقد کنیم: راهنمای جامع برای افراد علاقمند به این فناوری جدید
توضیحاتی در مورد شرط بندی انفجار
بازی انفجار: سرگرمی معتادانه یا راهکار مالی آینده؟
سایت dancebet: جایگاه جدید پیش‌بینی در دنیای رقص
تماس با ما