قرنطینه یک هفته‌ای در فرودگاه دهلی برای پروازهای بین‌المللی ممنوع است، دستورالعمل‌های جدید سفر اجرایی می‌شود

[ad_1]

وزارت بهداشت، دولت هند، اخیراً دستورالعمل های سفر جدیدی را برای مسافران بین المللی وارد کشور صادر کرده است. بر اساس دستورالعمل های اصلاح شده، در صورتی که مسافر به طور کامل واکسینه شده باشد، دیگر نیازی به آزمایش RT-PCR نیست. اکنون اداره مدیریت بلایای دهلی (DDMA) به مقامات بهداشتی و قضات منطقه دستور داده است تا اطمینان حاصل کنند که دستورالعمل های تجدیدنظر شده مرکز COVID-19 برای مسافران بین المللی در فرودگاه IGI رعایت می شود.

وزارت بهداشت و رفاه خانواده در 10 فوریه دستورالعمل‌های دقیقی را برای ورود بین‌المللی به فرودگاه‌ها و بنادر دریایی کشور منتشر کرد و مقررات قرنطینه را لغو کرد. طبق دستورالعمل، تمامی مسافران در بدو ورود به فرودگاه فرم خوداظهاری را نشان خواهند داد.

همچنین بخوانید: گزارش RT-PCR لازم نیست، دولت دستورالعمل های جدیدی را برای مسافران بین المللی صادر می کند

مسافرانی که در حین غربالگری دارای علامت باشند، بلافاصله جدا شده و تحت پروتکل بهداشتی به مرکز درمانی منتقل خواهند شد. در صورت مثبت بودن آزمایش، مخاطبین آنها طبق پروتکل تعیین شده شناسایی و مدیریت خواهند شد.

پروتکل پس از ورود مقرر می دارد که دو درصد از کل مسافران یک پرواز تحت آزمایش تصادفی در فرودگاه قرار گیرند. چنین مسافرانی در هر پرواز توسط خطوط هوایی مربوطه و ترجیحاً از کشورهای مختلف شناسایی خواهند شد.

آنها نمونه ها را ارسال می کنند و اجازه خروج از فرودگاه را خواهند داشت. در صورت مثبت بودن آزمایش این مسافران، نمونه های آنها برای تعیین توالی ژنومی ارسال می شود. همه مسافران در 14 روز آینده سلامت خود را کنترل خواهند کرد. پیش از این، چنین مسافرانی ملزم به قرنطینه خانگی یک هفته ای بودند.

دستورالعمل‌ها بیان می‌کند که اگر مسافرانی که تحت نظارت بر سلامت خود هستند علائم و نشانه‌های حاکی از COVID-19 را پیدا کنند، فوراً خود را ایزوله کرده و به نزدیک‌ترین مرکز بهداشتی خود گزارش می‌دهند یا با شماره تلفن ملی (1075) / شماره تلفن کمک دولتی تماس می‌گیرند.

این رویه عملیاتی استاندارد از نیمه شب 14 فوریه تا سفارشات بعدی معتبر خواهد بود. بر اساس ارزیابی ریسک، این سند باید هر از چند گاهی مورد بررسی قرار گیرد. این دستورالعمل همچنین تصریح می کند که همه مسافران باید قبل از سفر برنامه ریزی شده، اطلاعات کامل و واقعی را در فرم خوداظهاری در پورتال هوایی آنلاین Suvidha ارسال کنند، از جمله جزئیات سفر 14 روز گذشته.

آنها همچنین یک گزارش منفی COVID-19 RT-PCR را زودتر از 72 ساعت قبل از انجام سفر یا گواهی تکمیل برنامه کامل واکسیناسیون اولیه آپلود می کنند.

با ورودی های PTI

تلویزیون زنده

#لال



[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

بررسی خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
سئو گروه تلگرام @SEOPREM
نات کوین را چگونه نقد کنیم: راهنمای جامع برای افراد علاقمند به این فناوری جدید
توضیحاتی در مورد شرط بندی انفجار
بازی انفجار: سرگرمی معتادانه یا راهکار مالی آینده؟
سایت dancebet: جایگاه جدید پیش‌بینی در دنیای رقص
تماس با ما