خط و نشان آمریکا برای روسیه در صورت حمله به شناسایی

[ad_1]

معاون رئیس جمهور آمریکا، در اظهاراتی بر روی ائتلاف ناتو طی روند تشدید بحران تاکید کرده است و به روسیه اتحاد جمهوری صادر کرده است که در آن تصویر و متحدان غربی رئیس جمهور روسیه حمله به مردم را به پیش برد آماده پاسخگویی به آن با اعمال تحریم های سخت هستند.

به گزارش ایسنا، کامالا هریس، معاون رئیس جمهور آمریکا در دیدار با ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو، همزمان با نشست سالانه کنفرانس امنیتی مونیخ، از این ائتلاف از بابت “تمام کارها که در طول این بحران انجام شده است” تشکر کرد.

وی در ادامه صحبت هایش گفت: البته ما می توانیم و می خواهیم باز خودمان به دیپلماسی را حفظ کنیم و این موضوع را در ارتباط با گفتگو و گفتگو با روسیه داشته باشیم، اما ما در حال حاضر متعهد هستیم به این که اگر روسیه اقدامی تهاجمی انجام دهد، است. پیامدهای شدیدی در پاسخ به آن در رابطه با مسائل تحریم‌هایی که در مورد آن بحث کرده است، تضمین می‌شود. و ما می‌دانیم که این ائتلاف از این نظر قوی است.

هریس تاکید کرد که اولین نشستش در نشست کنفرانس امنیتی مونیخ را با دبیرکل ناتو برگزار کرده “عمدی” بوده است. دولت آمریكا می‌كند این پیام را به پوتین بفرستد كه این بحران، باعث تقویت عزم این ائتلاف نظامی تشكیل شده از ۳۰ كشور برای اقدام متقابل در برابر «تجاوزگری» مسكو شده است.

استولتنبرگ به بازتاب احساسات هریس مبنی در قبال افزایش اتحاد در ناتو در طول این بحران پرداخت.

استولتنبرگ گفت: من همچنین از این قبول می کنم که اتحادیه اروپا در حال حاضر برخاستن و همچنین حضور خود را در سمت شرق شرقی ائتلاف و سرمایه گذاری بیشتر در حوزه دفاع می کند. بنابراین، این امری است که آمریکای شمالی و اروپایی در حال حاضر کار‌های بیشتری با همدیگر انجام می‌دهند، به همان نسبت که ما سال‌های زیادی انجام داده‌ایم، انجام می‌دهند.

مقامات آمریکایی و اروپا در حالت آماده باش برای تلاش روسیه با هدف ایجاد بهانه برای حمله هستند. این مقامات نگران هستند، افزایش گلوله باران‌ها در منطقه دونباس، اراضی که سالهاست در آن جدایی طلبان مورد حمایت روسیه با دولت جنگیده اند، توسط کرملین به عنوان دستاویزی برای حمله به مردم استفاده می‌شود.

کامالا هریس همچنین با اگیلس لوتس، رئیس‌جمهور لتونی، هیتاناس ناوسدا، رئیس‌جمهور لیتوانی و کایا کالاس، رئیس‌جمهور استونی دیدار کرد تا با آن‌ها درباره آخرین تحولات مربوط به تقویت قوای روسیه در مرز مرز و آمادگی آمریکا برای تقویت هر چه بیشتر اتحادیه‌های متحد ناتو در جناح باشد. شرقی ائتلاف گفتگو کند.

هریس خطاب به این رهبران کشور‌های منطقه‌ای بال که محتاطانه وضعیت مرزتیکی و روسیه را زیر نظر دارند، تاکید می‌کند که دولت باید به یک محور اصلی ائتلاف ناتو یعنی اصل دفاع متقابل متعهد باشد.

کاملا هریس با اشاره به منشور ناتو که اصل دفاع متقابل را بیان می‌کند، گفت: موضع ما همیشه این بوده و خواهد بود که پنج این منشور را می‌بندد و روح پشت آن می‌شود – یعنی حمله به یک معادل حمله به همه است – همچنان به عنوان. دورنمای ما باقی می‌ماند. من معتقدم بزرگترین نقطه قوت ما اتحاد ما است.

ناوسدا از آمریکا که در هفته‌های اخیر نیرو‌های خود را در منطقه بالتیک تقویت کرده است، می‌خواهد حتی دست‌ها را بیشتر بزند و “حضوری دائمی” را در لیتوانی ایجاد کند. در حال حاضر، آمریکا گروه کوچکی از چرخشی به این کشور اعزام می‌کند.

ناوسدا ادامه داد: من می‌گویم که برای امنیت منطقه ما بیشتر نیرو‌های آمریکا بسیار مهم است.

کالاهای نیز درخواست مشابهی را به جهت افزایش حضور آمریکا در کشور حوزه بالتیک تکرار کرد. او گفت: ما یک بار استقلال خود را در برابر روسیه از دست‌هایم و نمی‌خواهیم دوباره این اتفاق بیفتد.

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

بررسی خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
سئو گروه تلگرام @SEOPREM
نات کوین را چگونه نقد کنیم: راهنمای جامع برای افراد علاقمند به این فناوری جدید
توضیحاتی در مورد شرط بندی انفجار
بازی انفجار: سرگرمی معتادانه یا راهکار مالی آینده؟
سایت dancebet: جایگاه جدید پیش‌بینی در دنیای رقص
تماس با ما