توئیت آمیتاب باچان با عنوان “قلب پمپاژ” هواداران را در مورد سلامتی او نگران می کند، ستاره بزرگ در وبلاگ علت را روشن می کند.

[ad_1]

دهلی نو: مگاستار آمیتاب باچان یکی از کاربران پرشور توییتر است و اغلب نظرات خود را در سایت میکروبلاگینگ با طرفداران خود به اشتراک می گذارد. یکی از توییت های اخیر او باعث شد تا دنبال کنندگانش کمی نگران سلامتی او باشند.

بیگ بی توییت کرد: T 4205 – قلب پمپاژ .. نگران .. و امید. بلافاصله پس از این، بسیاری گمانه زنی کردند و برای بهبودی سریع او دعا کردند. این ستاره بزرگ به سرعت به این شایعات مربوط به سلامتی واکنش نشان داد و در پست وبلاگ خود دلیل واقعی این توییت “پمپ قلب” را روشن کرد.

او نوشت: استرس ناشی از یادگیری خطوط و ترس از اجرای درست یا حداقل قابل قبول در آزمون بود. اما چیزی که واقعاً آزمایش شد، بازگشت از جزیره ماد بود، آن خلوت خواب‌آلود.. حالا دیگر دوری از شهر نیست.. اما دوری از آن، جزیره، انزوا، اکنون… دیگر از تنهایی نیست. بادهای خاموش…”

“.. مژه های نرم دریا، آزادی حرکت در سواحل، بدون هیچ پرنده ای در چشم .. همه از بین رفته اند .. سازه ها و ساختمان ها .. و تجارت .. یک باد نسبتاً زودهنگام کار را تا 5 به جای گذاشت: ساعت 30 بعد از ظهر و ساعت 8:30 وارد جالسا شدیم. همچنین گفته شد: “اما چالش دیگری در انتظار است… چلسی و لیورپول در فینال شرکت… چیزی.”

بنابراین اساساً در مورد چلسی در فینال و بحران جاری بین اوکراین و روسیه بود.

در زمینه کاری، آمیتاب باچان در فیلم Jhund، فیلمی بر اساس زندگی ویجی بارس، بنیانگذار NGO Slum Soccer ناگپور، دیده می شود. Jhund توسط Nagraj Popatrao Manjule کارگردانی شده است.

او همچنین Brahmastra را به همراه رانبیر کاپور و آلیا بات دارد. از دیگر فیلم های در حال ساخت می توان به Goodbye، Uyarndha Manithan، Uunchai، Project K، Runway 34 و Butterfly اشاره کرد. این ستاره بزرگ در بازسازی هندی The Intern به همراه دیپیکا پادوکن نیز دیده می شود.



[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.