باپی لاهیری سوزانده شد: خانواده، طرفداران و دوستان مشهور آخرین ادای احترام می کنند

[ad_1]

بمبئی: باپی لاهیری خواننده و آهنگساز که در دهه 80 و 90 با آهنگ های دیسکوی خود علاقه مندان به سینمای هندی را مجذوب خود کرد، روز پنجشنبه با حضور خانواده، دوستان و همکاران صنعت در اینجا تشییع شد.

لاهیری، 69 ساله، سه شنبه شب به دلیل مشکلات متعدد سلامتی در بیمارستان CritiCare در جوهو درگذشت.

پلیس خیابان لاهیری، محل اقامت خواننده جوهو را با حضور نزدیک به 15 پلیس برای مدیریت جمعیت در زمین مسدود کرده بود.

بقایای مرده لاهیری با عینک آفتابی مشکی این خواننده هنوز دست نخورده در یک کامیون روباز قرار داده شد که با گل های همیشه بهار و گل داوودی تزئین شده بود.

تصاویر این خواننده-آهنگساز در جلو و کنار کامیون با نوشته «بهاپورنا شرادانجلی» قرار داده شده بود.

خانواده لاهیری، از جمله همسر چیترانی، پسر باپا و دختر ریما به همراه سایر بستگانش سوار کامیون باز شدند. کامیون را کاروانی از خودروها شامل وانت پلیس و دو آمبولانس تعقیب کردند.

فاصله 10 دقیقه‌ای از محل اقامت وی ​​تا کوره‌سوزی پاوان هانس در Vile Parle تقریباً در یک ساعت طی شد، زیرا کامیون در میان طرفداران و اعضای خانواده راه خود را طی کرد.

باپا، که با خانواده اش حوالی ساعت 3 صبح روز پنجشنبه از ایالات متحده به بمبئی رسید، آخرین مراسم را انجام داد، که اغلب در طول مراسم از بین می رفت.

در مراسم سوزاندن، دختر ریما تسلی ناپذیر به نظر می رسید.

از صنعت فیلم، بازیگران ویدیا بالان، شاکتی کاپور، روپالی گانگولی، دب موکرجی، خوانندگان اودیت نارایان، شان، آبهیجیت باتاچاریا، میکا سینگ، تهیه کننده بوشان کومار، فیلمساز کی سی بوکادیا، که با آهنگساز در سال 1990 در Bachanit ستاره خود کار کرده بود. “عاج کا ارجون” در مراسم سوزاندن او حضور یافت.

این مرد 69 ساله که توسط طرفداران و دوستانش از صنعت “باپی دا” نامیده می‌شود، به‌خاطر ایجاد انقلابی در صدای دیسکو در چشم‌انداز موسیقی فیلم هندی در دهه‌های 70 و 80 اعتبار داشت و در پنج دهه فعالیت حرفه‌ای خود به موفقیت‌های خود ادامه داد. .

در طول سال‌ها، لاهیری تصویر یک نماد پاپ را با کمک زنجیرهای طلایی که برای شانس می‌زد، عینک آفتابی‌اش و موسیقی مبتکرانه‌اش در فیلم‌هایی مانند «چالته چلته»، «رقصنده دیسکو»، «نمک حلال» و شرابی».

لاهیری به‌خاطر بازیگرانی چون «من یک رقصنده دیسکو هستم»، «جیمی جیمی»، «پاگ گونگرو»، «اینتهان هو گایی»، «تاما تاما لوژ»، «یار بینا چین کاهن ری»، «آج راپت جای تو» شهرت داشت. ” و “Chalte Chalte”، در میان دیگران.

در دهه 2000، لاهیری آثاری مانند “Bambai Nagariya”، “Ooh La La” و “Tune Maari Entriyaan” را اجرا کرد.



[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

توضیحاتی در مورد شرط بندی انفجار
بازی انفجار: سرگرمی معتادانه یا راهکار مالی آینده؟
سایت dancebet: جایگاه جدید پیش‌بینی در دنیای رقص
کنترل از راه دور چند کانال: یک پیشرفت تکنولوژی که زندگی را آسان تر می کند
بازی انفجار: راهی برای کسب درآمد سریع و ایمن
بازی انفجار: معرفی و توضیحات کامل
تماس با ما