pishoobbanner

چرا شما هرگز یک فوت فتیش را نمی بینید که واقعا کار می کند

واژه فتیش در انگلیسی به معنای بت می باشد و شما مشخصا می دانید که بت یعنی چه! ریشه همه این واژهها از فاکتیسیوس (facticius) به معنای مصنوعی در زبان لاتین میباشد. ماساژ هپی : همه چیز از تبلیغاتهای گسترده تورهای مخصوص سفر به تایلند شروع میشود. در این تعریف گسترده تر، فتیش، ویژگی های بدنی (مانند چاقی)، اشیا، موقعیت ها و فعالیت ها (مانند BDSM) را هم در بر می گیرد. تمایل جنسی به اندام های خاصی از بدن مثل پا (که به عنوان فتیش پا بین مردم شناخته شده است)، ناف، دهان، ناخن و … در این دسته از اختلالات، فرد به بخش خاصی از اندام های غیر جنسی گرایش جنسی دارد. در مورد جنس ، از آنجا که اختلافات فردی غالب است هر یک از ما سلیقه های مختلفی داریم و به دلایل مختلف هیجان زده می شویم. برخی دیگر به هنگام برقراری رابطه جنسی لباسهای پلاستیکی میپوشند (یا شریک جنسی خود را وادار به پوشیدن آنها میکنند) زیرا تنها از این طریق است که میتوانند به برانگیختگی جنسی برسند. فتیش جنسی یا فتیش اروتیک/شهوانی، یک نوع تثبیت جنسی روی یک شی بی جان یا اندام های غیرجنسی است.

《دلیل به وجود آمدن این بیماری می تواند،ریشه در کودکی داشته باشد،معمولا کودکانی که مورد آزارهای جنسی و پرخاشگری بزرگسالان قرار گرفته اند یا در سنین کم، شاهد روابط جنسی پدر ومادر خود بوده اند یا در خانواده های نابسامان که دعوا و جر بحث، پایه و اساس آن را تشکیل داده،پرورش یافته اند میتوانند مستعد ابتلا به این بیماری و اختلال باشند.》 این متن شما توهین به افرادی هست که این گرایش رو دارن. و یا شخص دیگری بیان می کنند .

البته بعضی زنها از اینکار احساس نا راحتی می کنند و آنهم به این خاطر که فرصت نداشته اند پاهایشان تمیز کنند و یا از اینکار خجالت می کشند و یا حتی فکر می کنند اینکار از مردانگی می کاهد و مسائل این چنین. در یک جمله و به طور مختصر و مفید فتیش یعنی علاقه بسیار شدید به یک شیء یا عضوی از بدن که باعث برانگیختگی جنسی و حتی در مواردِ خاص، ارضای جنسی میشود.فتیش انواع بسیار بسیار زیادی داره که از رایج ترین فتیش ها می توان به فوت فتیش Foot Fetish یا همان فتیش پا… این اشیا یا اندام های غیر جنسی به اندازه اندام های جنسی برای این افراد برانگیختگی جنسی ایجاد می کند. در آن لحظه ، ذهن ، بدن و احساسات با هم ادغام می شوند و باعث می شوند ما حتی از موقعیت های ممنوعه لذت ببریم.

فتیش تنها در صورتی تبدیل به مشکل می شود که زندگی شما را دچار اختلال کند یا باعث آزار و اذیت اطرافیان شما شود. برخی مردان به دلیل شک و تردید در مورد قدرت و مردانگی خود یا ترس از تحقیر و عدم پذیرش، دچار اختلال فتیش میشوند. در آن دوران، فرض بر این بود که فتیش به دلیل یک تجربه تحریک کننده با یک شیء خاص در دوران کودکی به وجود می آید. فتیش پا یکی از رایج ترین انواع فتیش و جزئی گرایی است که اکثر افراد فتیش را با همین نوع می شناسند ولی انواع مختلفی از فتیش و جزئی گرایی وجود دارد که در ادامه می توانید در جدول آنها را ببینید.

فتیش پا نوعی گرایش جنسی است که در آن معمولا مرد به قسمت هایی از پای طرف مقابل علاقه مند است که به… افرادی که جزئی گرایی دارند فقط روشن می شوند به قسمت خاصی از بدن. موارد شدید فقط هنگام رابطه جنسی با آن قسمت از بدن احساس برانگیختگی می کنند. شیئی که باعث برانگیختگی می شود، فتیش و فردی که با آن شی برانگیخته میشود را فتیشیست می گویند. شی مورد علاقه فرد، فتیش نام دارد و فردی که به آن شی فتیش دارد، فتیشیست نامیده می شود. تمایل شدید برای رابطه جنسی که در آن بر انگیختگی به وسیله اندام های غیرجنسی یا اشیای بی جان اتفاق می افتد.

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تعبیر خواب برنج پخته
تعبیر خواب ماهی سرخ شده برای زن متاهل
تعبیر خواب ماهی سرخ شده برای زن متاهل
خرید پرینتر سایت آوافرهنگ: راهنمای کامل برای انتخاب بهترین پرینتر
لیگ قهرمانان اروپا: برترین تورنمنت فوتبال اروپا
خرید پرینتر: راهنمای جامع برای انتخاب بهترین دستگاه چاپ
تماس با ما