pishoobbanner

پیشنهاد به دولت برای تعطیلی دو روزه تهران

[ad_1]

خبرگزاری تسنیم: استان تهران از پیشنهاد جلسه کارگروه کمیته هوای مبنی بر دوز تعطیلی تهران خبر داد و گفت: بر اساس این پیشنهاد، تمام پیشنهادات دولتی و بخش خصوصی دو روز تعطیل خواهند بود که این پیشنهاد به معاون اول رئیس جمهور خواهد بود.

انوشیروان محسنی بندپی اظهار کرد: تمام خطر برای کاهش خطر در این دو هفته انجام شده است. عدم استفاده از سوخت مازوت در همه صنایع نیروگاه های استان استفاده می شود و این موضوع در حال اجرا است.

وی افزود: گزارش‌های بازرسی میدانی محیط زیست استان نیز بر این موضوع تاکید می‌کند که تمام نیروگاه‌ها و صنایع فعال در استان تهران از گازوئیل و یا سوخت گازوئیل استفاده می‌کنند. پلیس راهور نیز از تردد خودروهای دودزا و حمل بار در سطح شهر تهران جلوگیری کرد و همچنین خودروهای فاقد معاینه فنی نیز آغاز شدند.

بندپی گفت: بر اساس مصوبات ستاد ملی و ستاد استانی کمیته اضطرار فعالیت‌های عمرانی تا اطلاع ثانوی است و فعالیت‌هایی که ذرات معلق در هوا را منتشر می‌کند نیز بر اساس این مصوبه می‌شود. شرکت گاز استان هم نظارت مستمر بر دستگاه‌های اداری و نحوه سوخت‌رسانی در روزهای سرد و تنظیم سیستم گرمایشی با استانداردهای لازم انجام می‌شود. متأسفانه چون ما در این مدت هیچ اثری از جوی ناپایداری منتقل نمی کنیم که نسبت به آلاینده ها بخشی داشته باشد انباشت آلاینده ها را در شرایط جوی را داشته باشد.

وی افزود: سازمان هواشناسی اعلام کرده که در طی چند روز آینده در سطح استان باد آنچنانی نخواهد وزید. در شرایط آب و هوایی که بیش از 48 ساعت است توسط هیئت وزیران تصویب می شود که در این شرایط نسبت به افزایش تدابیر سخت اندیشیده شود.

استاندار تهران گفت: تصمیمات نسبت به کاهش عوامل خطر باشد و پیشنهاد این جلسه به هیئت وزیران انعکاس داده شود تا تصمیم گیری شود. پیشنهاد ما در این مورد برای کاهش خطرات و نظارت بر اجرای آن است تا تصمیمات شما ایجاد شود. علاوه بر موارد قبلی، برای حفظ جامعه، قوانین و مقررات و ضوابط پیشنهاد جمع بندی جلسه دو روز تعطیلی برای همه دستگاه های فعالیت های اداری عمرانی و بخش های خصوصی را اعلام می کند.

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تعبیر خواب برنج پخته
تعبیر خواب ماهی سرخ شده برای زن متاهل
تعبیر خواب ماهی سرخ شده برای زن متاهل
خرید پرینتر سایت آوافرهنگ: راهنمای کامل برای انتخاب بهترین پرینتر
لیگ قهرمانان اروپا: برترین تورنمنت فوتبال اروپا
خرید پرینتر: راهنمای جامع برای انتخاب بهترین دستگاه چاپ
تماس با ما