pishoobbanner

پیش‌بینی قیمت دلار امروز یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰

[ad_1]

فرارو– دلار در بازار آزاد بعد از دو هفته درجا زدن، به کانال ۲۵ هزار تومان برگشت، اما احتمالا امروز یکشنبه پانزدهم اسفند شاهد افت‌وخیز محدود این اسکناس باشیم. اولین روز هفته دلار آزاد تحت تاثیر خبرهای سیاسی از کف کانال ۲۶ هزار تومان پایین آمد و شب گذشته ۲۵ هزار و ۸۰۰ تومان خرید و فروش شد. همزمان با اتفاقات بازار آزاد، دلار در پشت‌خطی با همین رقم‌ها دست به دست شد تا احتمالا امروز نوسان چشمگیری نداشته باشد. سفر روز گذشته رافائل گروسی به تهران را می‌توانم دلیل افت قیمت روز گذشته دلار آزاد بدانیم. بازار ارز از این سفر و گفتگوهای کل آژانس بین‌المللیاتمی استقبال کرد و علاوه بر دلار، سایر ارزهای رایج ارزان شدند.

قیمت دلار در بازار آزاد

به گزارش فرارو، قیمت دلار در بازار آزاد شنبه چهاردهم اسفند بعد از دو هفته به کانال ۲۵ هزار تومان برگشت. در حالی که ساعت هشت شب دلار آزاد را ۲۵ هزار و ۸۰۰ تومان به دست می‌آورد که ارزش این اسکناس هفته ۵۰ تومان بود و آخرین بار اول اسفند آمریکا در محدوده ۲۵ هزار تومان قرار داشت. چند روز گذشته و در شروع خرید و فروش‌ها ارزش دلار تا حدود 26 هزار و 000 تومان بالا آمده است، اما همزمان با خبرهای امیدوارکننده سیاسی روند بازار تغییر کرده است و تقریباً قیمت 500 تومان دلار بوده است تا این قیمت پایانی این اسکن به 25 هزار تومان برسد. و ۸۰۰ تومان رسید.

در مجموع روز گذشته دلار ۲۵۰ تومان ارزان شد و قیمت یورو ۵۸۰ تومان افت پیدا کرد و این اسکناس ۲۸ هزار و ۲۴۵ تومان فروخته شد. درهم امارات ۶۵ تومان و لیر ترکیه ۲۵ تومان ارزان شد و به‌ترتیب هفت هزار و ۲۵ تومان و هزار و ۸۲۰ تومان به‌فروش رسید. در بازار طلا سکه امامی نسبت به هفته قبل از ۱۰۰ هزار تومان ارزان‌تر داد و ارزش آن به ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.

تغییر قیمت دلار در بازار آزاد

قیمت روز پنجشنبه ۱۲ اسفند

قیمت روز شنبه ۱۴ اسفند

تغییر

۲۶ هزار و ۵۰ تومان

۲۵ هزار و ۸۰۰ تومان

۲ تومان۵۰ کاهش

قیمت دلار در صرافی ملی

قیمت دلار در صرافی ملی شنبه چهاردهم اسفند ۱۵۰ تومان ارزان شد و به ۲۴ هزار و ۴۵۰ تومان کاهش یافت. این رقم ساعت 15 و 30 دقیقه دیروز بر روی تابلوی صرافی‌ها مشاهده شد که هفته گذشته دلار دولتی ۲۴ هزار و ۶۰۰ تومان ارزش داشت. بانک‌مرکزی روز گذشته دست‌کم در چهار مقطع مختلف ارزش دلار دولتی را کاهش داد و در مجموع به ارزان شدن 150 تومانی ارزش این اسکناس در صرافی‌های منتخب تبدیل شد.

همزمان با این موضوع و افت ۲ تومانی دلار آزاد، اختلاف قیمت این اسکناس بین بازار و صرافی به حدود هزار و ۳۵۰ تومان رسید. دریافت سهمیه سالانه ارزی که تب آن در روزهای نزدیک به عید به‌عنوان آرزوی مسافرتی بالا می‌رود، معادل دو هزار و ۴۰۰ دلار است. دیروز این حجم دلار را از صرافی‌های زیرنظر بانک مرکزی به حدود ۵۸ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان خرید و در بازار آزاد ۶۲ میلیون تومان خرید.

تغییر قیمت ملی دلار در صرافی

قیمت روز پنجشنبه ۱۲ اسفند

قیمت روز شنبه ۱۴ اسفند

تغییر

۲۴ هزار و ۶۰۱ تومان

۲۴ هزار و ۴۵۵ تومان

۱۴۶ تومان کاهش

تغییر قیمت دلار در پشت‌خطی

قیمت دلار در پشت‌خطی دیروز حدود ۴۵۰ تومان ارزان شد. ساعت ۱۰ شب و همزمان با آخرین لفظ‌های پول‌های عمده برای دلار فردایی، اسکناس آمریکا ۲۵ هزار و ۷۰۰ تومان ارزش داشت، اما این رقم در شروع خرید و فروش پشت‌خطی ۲۶ هزار و ۱۵۰ تومان بود. رقمی که سقف دلار فردایی به‌ثبت رسید و به نرخ ۲۵ هزار و ۷۰۰ تومان پایانی رسید که این اسکناس در پشت‌خطی بدانیم. همزمان با رد و بدل شدن دلار آزاد در آخرین آمار دیروز با رقم ۲۵ هزار و ۸۰۰ تومان، دلار فردی تا سطح ۲۵ هزار و ۷۰۰ تومان پایین آمد. اتفاقی که نشان می‌دهد دلار شانس زیادی برای افزایش قیمت در شروع امروز یکشنبه پانزدهم اسفند ندارد.

تغییر قیمت دلار در پشت‌خطی

شروع

کف قیمت

سقف قیمت

نوسان

۲۶ هزار و ۱۵ تومان

۲۵ هزار و ۷۰۰ تومان

۲۶ هزار و ۱۵ تومان

۴ تومان۵۰

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تعبیر خواب برنج پخته
تعبیر خواب ماهی سرخ شده برای زن متاهل
تعبیر خواب ماهی سرخ شده برای زن متاهل
خرید پرینتر سایت آوافرهنگ: راهنمای کامل برای انتخاب بهترین پرینتر
لیگ قهرمانان اروپا: برترین تورنمنت فوتبال اروپا
خرید پرینتر: راهنمای جامع برای انتخاب بهترین دستگاه چاپ
تماس با ما