pishoobbanner

و سوی این روز‌های بورس برجام و جنگ را تحت تاثیر قرار می‌دهد

[ad_1]

فرارو- بازارهای بازار سهام دارند، در صورتی که برجام احیا شود، کلیت بازار سهام با روند مثبتی خواهد شد، اما در این رابطه گروه بانکی با اختلاف کوچکی می‌تواند رشد بیشتری را نسبت به بازار سهام ثبت کند، این در حالی است که می‌توان پیش بینی کرد. در سال آینده با توجه به بازارهای سرمایه‌گذاری در سایه‌های برجام، می‌توان بازی بسیار مناسبی را برای سرمایه‌گذاری انجام داد.

به گزارش فرارو، در این زمینه نقدینگی سرگردان می‌تواند بازگشته باشد و با توجه به اینکه در حال حاضر قیمت‌ها در کف خود قرار دارند و فروشندگان قدرت بسیار ضعیفی دارند، این موضوع باعث می‌شود که با ورود کوچک‌ترین پول هوشمند، بورس حرکتی مثبت را شروع کند. کند.
و سوی این روز‌های بورس برجام و جنگ را تحت تاثیر قرار می‌دهدنباید بر روی تاثیر برجام بر روی بورس حساب کرد

فردین آقابزرگی کارشناس بازار سهام در گفتگو با فرارو با اشاره به اینکه سرمایه تحت تأثیر جو روانی برجام با رشد روبرو شد، اظهار داشت: اما در حال حاضر به دلیل اینکه برجام هنوز در حالت بلاتکلیفی قرار دارد و حتی شریعتمداری مدیر مسئول کیهان یا نمایندگان مجلس از مفاد توافق احتمالی خبر دارد، حاضر نیست، بنابراین نمی‌توانم. چند بر روی برجام و تاثیر مثبت آن در بورس حداقل در کوتاه مدت حساب کرد.

وی افزود: بر اساس این که هیچ گونه اطلاعاتی از برجام به بیرون درز نمی کند، هر کارشناسی با توجه به تحلیل خو به بیان اظهاراتی می‌پردازد که در عمل مشاهده می‌کنیم، این تفکرات در بازار به هیچ عنوان رخ نمی‌دهد، در این زمینه به عنوان مثال تقسیم می‌شود. نمادها به ریالی و دلاری بر اساس برجام، به هیچ عنوان موضوع پیدا نکرد.

آقابزرگی گفت: چرا که این عقاید معتقدند که گروه‌هایی مانند ریالی خودرو، بانک، لیزینگ و بیمه تحت تاثیر برجام با رشد هفته می‌شوند، اما در جاری شاهد بودیم این دسته از صنایع نزولی را انجام دادند، بنابراین در حال حاضر نمی‌توانم با آن مواجه شوم. توجه به وضعیتی که برجام دارد، بر اساس این تغییرات، بورس را ارزیابی می کند.

این کارشناس سهام اضافه کرد: در مقابل با توجه به جنگی که در بازاری که در جریان است، این موضوع باعث افزایش قیمت نفت به بیش از 100 دلار می شود، به نوعی از روسیه محرک رشد قیمت کالاهای مختلف بوده است، در این رابطه نیز نمادهای پالایشی هستند. و کامودیتی در این یک هفته با رشد بین ۱۵ تا ۲۰ درصد روبرو شد.

آقابزرگی بیان کرد: اما باید به این نکته اشاره کرد که هرچقدر باید جنگ را بیشتر کرد، این موضوع را به گونه ای انجام داد که بازارهای اقتصادی جهان را افزایش می دهد که بورس تهران ممکن است از آن موضوع متاثر شود، بنابراین در حال حاضر حاضر است. باید بورس را با توجه به وضعیت داخلی کشور تحلیل کرد، بر این اساس با توجه به نقدینگی، میزان افزایش اقتصادی، تورم و رشد رشد در 15 سال اخیر گفت که همه بازارهای سرمایه طی این مدت با رشد همراه بودند، بنابراین اگر همچنان ادامه داشت. شرایط تورمی در سال آینده نیز ادامه خواهد داشت، می‌توان در یک مسیر آرام به رشد خود ادامه داد.

این فعال بازار سرمایه می گوید: با توجه به آثار تورمی که در حال حاضر هویدا می شوند، بازار سرمایه به دلیل عقب ماندگی از سایر بازارها می تواند به مقصد اول نقدینگی تبدیل شود، اما باید این نکته را مدنظر قرار داد که در سال 99. رخ داد، دیگر در بازار سرمایه روی نمی‌دهد، بلکه ما با یک شیب آرام و آهسته می‌توانم رشد را برای بورس متصور کنیم، بنابراین دیگر رشد پرهیجان و شارپی در کار نخواهد بود.

وی بیان می‌کند: همچنین باید سهامداران خُرد به این نکته توجه کنند که نقدینگی موجود در بورس صنعت به صنعت در حال چرخش است و همین موضوع باعث می‌شود که رشد ادامه پیدا کند، زیرا در چنین حالتی با رشد دسته‌جمعی یا به نوعی گله‌ای قیمت‌ها در بازار سرمایه‌گذاری می‌شود. بازار متوجه نمی شود، بنابراین کسانی که به خوبی جریان نقدینگی و پول هوشمند در بازار تسلط دارند و می توانند پول را در بورس بزنند، می توانند از نوساناتی که در بازار رخ می دهند، استفاده کنند، اما اینکه ما انتظار داریم در این مدت بمانیم. با یک رشد چشمگیر و شارپ روبرو شود به اعتقاد من چنین موضوعی رخ خواهد داد.

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تعبیر خواب برنج پخته
تعبیر خواب ماهی سرخ شده برای زن متاهل
تعبیر خواب ماهی سرخ شده برای زن متاهل
خرید پرینتر سایت آوافرهنگ: راهنمای کامل برای انتخاب بهترین پرینتر
لیگ قهرمانان اروپا: برترین تورنمنت فوتبال اروپا
خرید پرینتر: راهنمای جامع برای انتخاب بهترین دستگاه چاپ
تماس با ما