pishoobbanner

قیمت های عجیب سگ های گله

[ad_1]

فرارو- سگ‌های نگهبان گله به جهت زیاد بودن شان در مناطق روستایی و عشایری تا پیش از این خرید و فروش نمی‌شوند. اما حالا آگهی‌های بسیاری از فروش سگ‌های گله منتشر شده است که مکان قیمت شان به سگ‌های نژاد دار فانتری و نگهبان خارجی می‌رسد.

به گزارش فرارو، بررسی قیمت سگ‌های گله در آگهی‌های فروش نشان می‌دهد که قیمت‌گذاری آن‌ها متفاوت است و قیمت سگ‌ها از ۵۰۰ هزار تومان شروع می‌شود و در مواردی قیمتشان به ۸۰ میلیون تومان می‌رسد. بیشتر آگهی‌هایی هم که قیمت بالای آن مربوط به سگ‌های نژاد ایرانی قهدریجان، سراب، الابای ترکمن، زوران و خراسانی است.

یک آگهی دهنده که ساکن استان گلستان است در توضیح آگهی سگ ماده لوسی الابای خود با قیمت چهل و هشت میلیون تومان گفته شده است که سگ نژاد خالص الابای از پدر زعوس و از مادر طلا دارد. او همچنین می گوید که سگ اش شناسنامه دار است و اگر خریدار خوب پیدا شود چند قلاده سگ دیگر از این نژاد و آن ها را هم می فروشد.

آگهی دهنده دیگری که ساکنان شهرستان فریدن استان اصفهان است برای سگ گله نژاد قهدریجانی خود ۷۰ میلیون تومان طلب کرده است. او گفته است که سگ اش پر سر و صدا است و به خوبی از گله مراقبت می‌کند.

قیمت های عجیب سگ های گله ای!

سگ من کمیاب است و آدم گیر!

با یکی از آگهی دهندگان که ساکن تبریز است و قیمت سگ زوران عراقی خود را 40 میلیون تومان تعیین کرده است، وارد گفتگو می‌شوم. می‌گویم قیمتی که برای سگتان اعلام کرده اید، زیاد نیستید؟ افراد دیگری سگ نژاد زوران را ۵ تا ۲۰ میلیون تومان آگهی کرده اند.

خنده‌ای می‌کند و پاسخ می‌دهد: سگ من نوه زوران بزرگ است و پدر و مادرش از گونه‌های کاکا قاضی هستند. برای همین دلار هر روز قیمت شان تغییر می کند.

می‌گویم برایم سوال پیش آمده بود که چرا قیمت یک نژاد از سگ تا این اندازه متفاوت است، آیا کاری جزبانی گله انجام می‌دهند؟ پاسخ می‌دهد که برادر من این که دیگر سوال پیش آمدن ندارد. سگی که کمیاب و آدم گیر باشد، اصلاً قیمت ندارد. با این حال می‌توانم ۵ تومن هم تخیف بدهم و ۳۵ تومان به شما بفروش ام.

آگهی دهنده دیگری از فولاد شهر اصفهان برای سگ گله خود ۳۰ میلیون تومان طلب کرده است. او در توصیف سگ اش نوشته که سگ گله‌ی نر همه چیز است و ۷ سال سن دارد. اما حرفی از نژاد آن نزده است.

از او می‌پرسم که نژاد سگ تان قهدریجان است. پاسخ می‌دهد بله قهدریجونی اصیل است.

از آگهی دهنده سوال می‌کنم که چرا نسبت به دیگر سگ‌قهدریجانی تا این اندازه قیمت را بالا اعلام کرده است. او می‌گوید که پدر و مادر این سگ آوازه شان در قهدریجون هستند و به سگهای قاسم قنبر معروف هستند. برای همین ارزش بالایی دارند.

اما برای اینکه سگ اش را بفروشد، به سرعت پیشنهاد تخفیف می‌دهد و اعلام می‌کند که حاضر است ۵ میلیون تومان تخفیف بدهد و سگ را ۲۵ میلیون تومان بفروشد.

او می‌گوید که سگ‌های این نژاد برای مسابقه‌های جنگ‌های جنگی هم می‌شوند و طرفدار زیاد دارند.

سگهای نگهبان خارجی چند؟

خرید و فروش سگ‌های خارجی که کارشان نگهبانی از منزل مسکونی و ویلاها است، در آگهی‌ها کاملا متفاوت است و قیمت ثابتی ندارند. معروفترین آن‌ها که در ایران خرید و فروش می‌شوند شامل سگ بول ماستیف، سگ دوبرمن پینچر، سگ ژرمن شپرد، سگ کن کورسو، سگر، سگ گریت دانمارکی و… می‌شود.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که قیمت سگ‌های نگهبان خارجی از یک میلیون و سیصد هزار تومان شروع می‌شود و به ۷۰ میلیون تومان می‌رسد.

یک آگهی دهنده که ساکن تهران است برای یک جفت سگ نژاد دوبرمن ۵۰ میلیون تومان طلب کرده است. او در توصیه سگ هایش گفته است که یک جفت دوبرمن طوسی بلوطی، ۲ ساله، مولد، پر انرژی و بازیگوش، قوی و نترس، گوش کن، حساس به علایم، آمادگی برای شکار، عضله‌ای و ورزیده می‌گرداند، دوستانی که توان نگهداری دارند. تماس حاصل بفرمایند.

او میگوید که هزینه نگهداری این دو سگ در ماه یک میلیون و پانصد هزار تومان بر میدارد. او در قیمت بالای سگ هایش هم گفته است که ارزش سگ های آموزش دیده شده بسیار بالا است، زیرا برخی از سگ ها آموزش می دهند و برخی قیمت پایین تری را برای آن اعلام می کنند.

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تعبیر خواب برنج پخته
تعبیر خواب ماهی سرخ شده برای زن متاهل
تعبیر خواب ماهی سرخ شده برای زن متاهل
خرید پرینتر سایت آوافرهنگ: راهنمای کامل برای انتخاب بهترین پرینتر
لیگ قهرمانان اروپا: برترین تورنمنت فوتبال اروپا
خرید پرینتر: راهنمای جامع برای انتخاب بهترین دستگاه چاپ
تماس با ما