pishoobbanner

روند نزولی بیماری در ایران

[ad_1]

خبرگزاری ایسنا: ستاد ملی مقابله با تاکید بر لزوم کنترل مرز کشور و رصد ویروس جدید که اروپا را در بر گرفته است، در عین حال از روند نزولی کوید۱۹ در کشور خبر داد.

دکتر علیرضا رئیسی با اشاره به برگزاری پنجاه و یکمین جلسه ستاد ملی مقابله با سیاست، گفت: در این جلسه در وضعیت ایران و جهان مورد بررسی قرار گرفت و وضعیت ویروسی که اروپا را در برگرفته و وحشتناک در اروپا به راه انداخت. است را مورد بررسی قرار دادیم.

وی افزود: این ویروس است و به هر کشوری می‌تواند سرایت کند و حتی خبرهایی به دستمان رسیده است که در ترکیه هم این ویروس دیده شده است. بنابراین در کنترل مرزهای هوایی، دریایی و زمینی باید بیش از قبل دقت کنیم. اما در هر حال چه جهش ویروس خارجی باشد و چه جهش در داخل رخ داده باشد پروتکل‌ها را باید نگه دارد، از حضور در تجمع خودداری کرده، ماسک بزنیم، از حضور در جمع بپرهیزیم. زیرا حضور در جمع و مهمانی‌ها می‌تواند عامل اصلی انتقال بیماری باشد. با وجود پشت سر مناسبت های را گذاشتیم و پیش رو داریم هم مردم و هم مسئولین این نکات را بسیار رعایت کنید.

نسبت 86 درصدی پروتکل های ضد آفتاب

روند نزولی بیماری در کشور

وی افزود: میزان رعایت پروتکل‌ها در کشور به بالای 86 درصد رسیده است و این یعنی به این سبک از زندگی روزمره می‌کنیم که تنها راه مقابله با ویروس‌ها را می‌کنیم. پیشرفت در سطح کشوری روند بیماری ناسالم است و نسبت به حدود پنج هفته قبل از میزان بیماری در بیمارستان‌ها تقریباً یک چهارم و مرگ و میر کمتر از یک سوم است و این آمار بسیار درخشان است که نتیجه رعایت مردم است.

پیک سوم صنعت در مازندران و چهار شهر قرمز در این استان

رئیسی با بیان اینکه در استان مازندران به نوعی بیماری سوم آغاز شده است، اظهار کرد: بیشتر شهرهای استان درگیر هستند. ۴ شهر قرمز در کشور داریم که مربوط به استان مازندران، سوادکوه شمالی، ساری، آمل و رامسر بیشتر هستند و نیاز به مراقبت بیشتر دارند.

۴۰۱ شهر زرد و ۴۳ شهر نارنجی

۱۸ شهر نارنجی در استان مازندران

وی ادامه داد: ۴۰۱ شهر زرد و ۴۳ شهر نارنجی داریم که حدود ۱۵ تا ۱۸ شهر نارنجی در استان مازندران است. شهر لاهیجان در استان گیلان همچنین نیاز به مراقبت بیشتر در استان مازندران دارد.

کوچکترین معمولی خطرناک است

معاون وزیر بهداشت تاکید کرد: با توجه به تغییر شرایط از نارنجی باید توجه داشت که کوچکترین غفلت، تغییر و عادی بودن خطرناک است و می‌تواند شرایط را تغییر دهد. بسیار قابل قبول است و اگر مطمئن شوید که ممکن است درگیر بعدی شود.

وی گفت: بیشتر برای تشکر از مردم، مسئوبین و کادر درمان باید از کسب و اصناف تشکر ویژه کنیم که علی‌رغم فشارهای با ما همراهی کنند. پس همه ما باید تصمیم بگیریم تا شهرهای زرد تغییر رنگ ندهند و محدودیت های مجددا بازنگردند. اگر به اندازه کافی ممکن نباشد خدایی نتواند بیماری بعدی را در بهمن ماه و یا اسفندماه داشته باشد.

وی در خاتم با بیان اینکه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با قدرت در حال اجرا است، تصریح کرد: همکاری میان سازمان‌های مردم نهاد، بسیج، هلال احمر و… در جریان است و کار بزرگی در حال انجام است و این حرکت است. عظیم ملی سازماندهی شده در مقابل بیماری می‌تواند در حفظ و بهبود شرایط موجود باشد که نتایج این طرح در هفته‌های آینده به اطلاع مردم برسد.

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تعبیر خواب برنج پخته
تعبیر خواب ماهی سرخ شده برای زن متاهل
تعبیر خواب ماهی سرخ شده برای زن متاهل
خرید پرینتر سایت آوافرهنگ: راهنمای کامل برای انتخاب بهترین پرینتر
لیگ قهرمانان اروپا: برترین تورنمنت فوتبال اروپا
خرید پرینتر: راهنمای جامع برای انتخاب بهترین دستگاه چاپ
تماس با ما