pishoobbanner

دولت بایدن به گروه های اجتماعی برای کمک به افزایش اعتماد به واکسن ها پول می دهد

[ad_1]


یک پرستار کارت واکسن را در کلینیک واکسیناسیون طرح سلامت لس آنجلس در کالج ماموریت لس آنجلس پر می کند.

رابین بک/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

رابین بک/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ


یک پرستار کارت واکسن را در کلینیک واکسیناسیون طرح سلامت لس آنجلس در کالج ماموریت لس آنجلس پر می کند.

رابین بک/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ

در این زمان قطبی شده سیاسی، مقامات بهداشتی کاخ سفید اذعان کرده‌اند که همیشه بهترین پیام‌رسان برای ترویج واکسن‌های COVID-19 نیستند.

بنابراین، دولت بایدن برای تجهیز گروه‌های اجتماعی تلاش کرده است تا ارتباط محلی خود را انجام دهند.

روز سه شنبه، اداره منابع و خدمات بهداشتی 66.5 میلیون دلار را برای گروه های اجتماعی که در 38 ایالت و در واشنگتن دی سی کار می کنند، توزیع می کند.

وزیر بهداشت: “چه آن پیام رسان مورد اعتماد معلم مدرسه شما باشد یا کشیش یا آرایشگر شما، آنچه ما می خواهیم این است که آن افراد شما را در مورد این تصمیم بسیار مهم راهنمایی کنند و شما را تشویق کنند تا اقدامات لازم را برای در امان ماندن از کووید انجام دهید.” خاویر بسرا به NPR می گوید. “برنامه ای که ما در این هفته اعلام می کنیم این است که منابع بیشتری را برای صداهای مورد اعتماد در جوامع خود در سراسر کشور فراهم کنیم تا بتوانند به مردم دسترسی پیدا کنند.”

او می افزاید: «ما می دانیم که هنوز میلیون ها آمریکایی وجود دارند که باید واکسینه شوند، و میلیون ها نفر از این آمریکایی ها مایل به واکسینه شدن هستند، بنابراین ما می خواهیم به آنها دسترسی پیدا کنیم.

یکی از گروه‌هایی که بیش از 11 میلیون دلار در روز سه‌شنبه دریافت می‌کند، Communities RISE Together است، ابتکاری که توسط موسسه بهداشت عمومی پشتیبانی می‌شود. دکتر سوماوا ساها، که این تلاش را رهبری می کند، می گوید که تصمیم دولت برای تامین مالی گروه های محلی محلی هوشمندانه است و “آن را از “به ما اعتماد کنید” به “ما به شما اعتماد داریم” تغییر می دهد.

ساها می‌گوید موفقیت‌های RISE در هفت ماه گذشته از زمان دریافت بودجه ثابت می‌کند که این رویکرد مؤثر است: ائتلاف گروه‌های اجتماعی توانسته است حدود 160,000 نفر را به خدماتی مانند غذا و مسکن و حمایت از سلامت روان متصل کند و بیش از 137,800 نفر را واکسینه کرده است. او می‌گوید که «احتمالاً چند صد هزار نفر دیگر هستند که در نتیجه واکسیناسیون در جاهای دیگر واکسینه شده‌اند. [outreach] تلاش ها.”

بر اساس تحلیل اخیر بنیاد غیرحزبی خانواده کایزر، تفاوت‌های نژادی در واکسیناسیون کووید-19 از زمان شکاف‌های اولیه در ابتدای راه‌اندازی کاهش یافته است.

سامانتا آرتیگا، مدیر برنامه سیاست برابری نژادی و سلامت در KFF، خاطرنشان می‌کند که انواع بسیار مسری دلتا و omicron ممکن است افراد بیشتری را به واکسینه شدن برانگیخته باشد، اما تلاش‌های فراگیر بر عدالت و تسهیل لجستیک نیز به احتمال زیاد کمک کرده است.

این داستان در ابتدا در ظاهر شد نسخه صبح وبلاگ زنده

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تعبیر خواب برنج پخته
تعبیر خواب ماهی سرخ شده برای زن متاهل
تعبیر خواب ماهی سرخ شده برای زن متاهل
خرید پرینتر سایت آوافرهنگ: راهنمای کامل برای انتخاب بهترین پرینتر
لیگ قهرمانان اروپا: برترین تورنمنت فوتبال اروپا
خرید پرینتر: راهنمای جامع برای انتخاب بهترین دستگاه چاپ
تماس با ما