pishoobbanner

بهترین مشاور تحصیلی شیراز – بهترین تیم مشاور تحصیلی شیراز را بیشتر بشناسیم- گروه کنکورینو

با توجه به مباحث بالا همانطور که اشاره کردیم گروه تجربی دارای رشته های است که تحصیل در آن آینده شغلی خوبی برای داوطلب به همراه دارد. ولی حقیقت این است که بوسیله این روش نمی توان بهترین و درست ترین تصمیم را گرفت از این رو بهتر است برای انتخاب رشته به یک مشاوره تحصیلی مراجعه کرد زیرا مشاور با سوالات و ارائه برخی تست ها و آینده شغلی رشته های متفاوت نسبت به علاقه دانش آموز بهترین راه حل را معرفی می کند. از جمله این ویژگی ها می توان به اصول آموزشی گانیه اشاره کرد. بهترین مشاور کنکور تجربی از یک برنامه ریزی دقیق و حرفه ای بهره مند می شود. بهترین مشاور کنکور تجربی کسی است که شما را در زمینه مطالعه تک تک درس ها راهنمایی کند و به شما روش درست مطالعه و مهارت های تست زدن را آموزش بدهد. مثلا کسی که میخواد رشته حقوق بره زیر گروه یک میشه و نیازه که عربی بهتری داشته باشه، پس من مشاور کنکور انسانی باید بهش کتابی معرفی کنم که این خصوصیت رو داشته باشه و گرنه که هیچی!

بهترین مشاور کنکور

علاوه بر این، رتبه های برتر کنکور اصول تست زنی در منزل و در جلسه آزمون های آزمایشی را به خوبی یاد گرفته و اجرا کرده اند، برنامه مرور مناسبی داشته اند، تکنیک های لازم در جلسه آزمون و تحلیل بعد از آزمون را به خوبی اجرا کرده اند، برنامه ریزی درسی مناسبی برای جمع بندی کتاب ها داشته اند و سایر اصولی که مشاور در جلسات مشاوره کنکور به ایشان توصیه کرده است را کاملا دقیق و درست اجرا کرده اند. نخست آنکه او خود شخصاً و بدون اعتماد به اظهارات دیگران به مدارس مناطق محروم می رود و دانش آموزان مستعد را شناسایی و با حمایت افراد خیّر زیر نظر می گیرد و شیوه دوم که بسیار هم سختگیرانه است در پذیرش سایر دانش آموزانی است که اغلب از طبقه مرفه جامعه هستند. هر داوطلب کنکوری ویژگی ها و شرایط و موقعیت متفاوتی با سایر داوطلبان دارد. اگر برنامه ارائه شده به داوطلب بیشتر از حد توان فرد باشد، خسته شده و حتی ممکن است فرد جا بزند. برعکس این موضوع اگر برنامه کمتر از حد توان شخص باشد نتیجه مطلوب حاصل نخواهد شد چون از همهی توان فرد استفاده نشده است. دانش آموزان در برنامه ریزی های شخصی که توسط خودشان انجام می شود بسیاری از نکات را در نظر نمی گیرند و از اهداف جانبی مطالعه، مرور و تکرار غافل هستند؛ بله درست است که دسته ای از دانش آموزان توان انجام امور خود را دارند، اما همواره لازم است تا فردی در کنار آنها حضور داشته باشد، از آنها گزارش کار بخواهد و با رسیدگی و اهمیت دادن به شرایط فرد، او را به انجام برنامه، تعهد به آن و افزایش توان و اعتماد به نفسش سوق دهد.

معمولا توقعی که از یک مشاور کنکور خوب میره, برنامه ریزی دقیق و مناسب و البته پیگیری های منظم هست اما در این بین فاکتورهای دیگه ای هم برای یک مشاور کنکور در نظر گرفته میشه که در این باره صحبت میکنیم. مجموعه ای که چند سال پیش توسط جمعی از دبیران ممتاز شهر تهران و با نگاهی مفهوم محور به دروس کنکور تولید شد هرچند آن پروژه ی موفق دیگر ادامه نیافت اما آقای میرصادقی با ایجاد یک پانسیون مطالعاتی به کار خود در زمینه مشاوره کنکور ادامه داد. جدای از این، بهترین مشاوران کنکور ایران همچنین میتواند در زمینه کمک به معلمان، آموزش، آموزش، کار کتابخانه، طراحان آموزشی و غیره شغلی ایجاد کند. بدون شک بهترین گروه مشاوره کنکور گروهی است که در کنار کیفیت بالای خدمات مشاوره و برنامه ریزی کنکور، جلب رضایت دانش آموزان و داوطلبان را نیز در اولویت قرار داده و شرایط گارانتی قابل قبولی داشته باشد. همانقدر که یک مشاور خوب می تواند تاثیر بسزایی در زندگی و موفقیت افراد داشته باشد، به همان اندازه نیز یک مشاور ناکارآمد می تواند تاثیرات منفی بر روی افراد مختلف بگذارد. اگر حتی یک اشتباه کوچک در مسیر درس خواندن شما وجود داشته باشد، این اشتباه تا روز برگزاری کنکور ۳۶۵ بار تکرار می شود.

کدام سرفصل ها مهم تر و تست خیز تر است؟

برنامه ریزی برای جمع بندی کنکور 98 و معرفی بهترین منابع ... اصلی ترین وظیفه مشاور کنکور انسانی، راهنمایی شما به بهترین مسیر می باشد. اساسی ترین ویژگی یک مشاور خوب پیگیر بودن اوست به این معنا که باید چک کند فرد برنامه خود را به خوبی انجام داده یا نه و اگر مشکلی در روند مطالعه پیش آمده با کمک خود داوطلب آن مشکل را برطرف کند. تکالیف و تست های مربوط به آن مدت را چک کرده و با توجه به آن برنامه بعد را بنویسد. مهارت تست زدن، روش های مطالعه، مهارت مدیریت زمان و… کدام سرفصل ها مهم تر و تست خیز تر است؟ در سال کنکور فرد با سوالات زیادی رو به رو است از جمله: از کدام کتاب استفاده کنم؟ برای کدام درس کلاس کنکور احتیاج دارم؟ از این رو شناخت ویژگی های ایده آل یک مشاور برتر، می تواند متقاضیان را در راه انتخاب مشاور، راهنمایی کند و تاثیر به سزایی در کسب بهترین رتبه قبولی کنکور داشته باشد. مشاوره تلفنی کنکور می تواند روشی موثر در جهت رسیدن به موفقیت در کنکور سراسری باشد، البته لازم به توضیح است که مجموعه حرفه ای و متخصص سایت پاسخ با ما تنها در زمینه مشاوره کنکور فعالیت نمی نماید و در همه زمینه ها و مقاطع تحصیلی از ابتدایی تا دکتری مشاوره تخصصی ارائه می دهد، چون آگاهیم که علی رغم دوری مسافت ها و هزینه های ایاب و ذهاب و اشتغال بعضی از داوطلبان و نداشتن وقت کافی برای رفت و آمد و همچنین سوالات متعددی که گاه و بیگاه در هر ساعتی از شبانه روز برای یک داوطلب پیش میآید و میتواند فکرش را درگیر کند، امکان یک مشاوره حضوری را از بسیاری از داوطلبان می گیرد، بنابراین دغدغه ما در سایت پاسخ با ما پاسخگویی آسان به این دسته از نیازها میباشد.

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تعبیر خواب برنج پخته
تعبیر خواب ماهی سرخ شده برای زن متاهل
تعبیر خواب ماهی سرخ شده برای زن متاهل
خرید پرینتر سایت آوافرهنگ: راهنمای کامل برای انتخاب بهترین پرینتر
لیگ قهرمانان اروپا: برترین تورنمنت فوتبال اروپا
خرید پرینتر: راهنمای جامع برای انتخاب بهترین دستگاه چاپ
تماس با ما