pishoobbanner

بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما : ایران چارتر

در دنیای امروز و با در نظر گرفتن مباحث مربوط به اتلاف انرژی و زمان و سلامت جامعه بهترین روش دریافت بلیط هواپیما، خرید آنلاین بلیط است و پیشنهاد ما هم به شما خرید اینترنتی بلیط از سامانه تریپ است. پرواز چارتری به پروازی گفته می شود که تمام یا بخشی از صندلی های هواپیما توسط چارتر کننده (دفتر خدمات مسافرتی) اجاره شده باشد. پرواز چارتر گاهی بنا به سفارش چارتر کننده در برخی مسیرها برقرار می شود ولی در هر صورت بلیط آن توسط چارتر کننده که اینجا آژانس مسافرتی است به فروش می رسد. در صورتیکه چارتر کننده یک آژانس مسافرتی باشد، پرواز چارتر معمولاً در مسیرهای پرتردد انجام می شود چراکه چارتر کننده تقریبا مطمئن است می تواند بلیط آن مسیرها را به فروش برساند و شرکت هواپیمایی هم درگیر مسائل خرده فروشی نمی شود. ابزارهای فلای تودی در هنگام جستجو و خرید بلیط به کمک شما می‌آیند تا بتوانید ارزانترین بلیط هواپیما را سریعتر پیدا کرده و خریداری کنید.

باتوجه به اینکه بلیط چارتر هواپیما در زمان‌های اوج سفر ارزان نیست بنابراین پیشنهاد می‌شود بلیط چارتر را در زمان‌های خلوت خریداری کنیم. هر چه به زمان پرواز نزدیک شویم و بلیط‌ها فروش نرفته باشد، چارترکننده قیمت بلیط‌ها را کاهش می‌دهد. بلیط چارتر اجاره صندلی، به در اختیار گرفتن و در اجاره درآوردن بخشی از صندلی‌های یک پرواز در یک مسیر معین، به وسیله شرکت یا اشخاص گفته می‌شود. البته زمانی که صحبت از بلیط چارتر اجاره صندلی باشد، این امکان وجود دارد که شماره صندلی‌ها از پیش مشخص بوده یا تنها تعداد صندلی‌های تحت اجاره معین باشد. در حالت دوم، چارترکننده تنها تعدادی از صندلی‌های پرواز را به اجاره خود در آورده و قطعیتی در خصوص شماره صندلی‌ها وجود ندارد.

پرطرفدارترین پروازهای داخلی

اراچارتر کار خود را در سال 1396 آغاز کرد و در مدت زمان کوتاهی توانست اعتبار خود را در بین فروشندگان بلیط هواپیما بصورت آنلاین بالاتر ببرد. در نتیجه بهتر است تنها زمانی از بلیط های چارتری استفاده کنید که کودکی همراهتان نیست و از انجام سفر خود اطمینان دارید. توجه داشته باشید که در پروازهای چارتر هزینه های بیمه و بلیط نوزاد (0 تا 2 سال) توسط نماینده ایرلاین و در فرودگاه اخذ می گردد. مزایایی هستند که برای شما کاربران گرامی تریپ امکان خریدی مطمئن و راحت را فراهم می نماید و تریپ را تبدیل به یک سایت معتبر خرید بلیط هواپیما در ایران کرده است.

نکته ای که در مورد تغییرات قیمت بلیط هواپیما چارتر وجود دارد آن است که به طور کلی هرچه بیشتر به زمان پرواز نزدیک می شویم بهای بلیط چارتر ارزان می شود تا زودتر به فروش برسد. دلیل این موضوع آن است که چارترکننده بیم آن دارد که ممکن است همه ظرفیت اجاره شده پر نشود اما در صورتی که احساس کند تقاضا برای آن بلیط چارتر و پروازهای چارتری زیاد است و در واقع مسافرت زیادی قرار است در آن زمان انجام شود ممکن است قیمت بلیط خود را افزایش دهد. این اتفاق یعنی افزایش و کاهش قیمت بلیط هواپیما چارتر، به کررات در سال اتفاق می افتد. مثلا در زمانی مثل عید نوروز یا فصل تابستان یا برخی مناسبت های مذهبی، ملی و یا تعطیلات خاص تقاضا برای سفر زیاد است و نرخ بلیط چارتر افزایش می یابد اما در برخی زمان های دیگر مثل در شرایط بدی آب و هوا که سفر کمتر انجام می شود قیمت بلیط چارتر کاهش می یابد.

آیا امکان کنسلی بلیط چارتر هواپیما  وجود دارد؟

ضمن اینکه هم در بلیط سیستمی و هم در بلیط چارتر امکان تغییر تاریخ و تغییر نام مسافر وجود ندارد؛ در صورت اشتباه یا نیاز به تغییر، باید بلیط قبلی استرداد و بلیط جدیدی صادر شود. وقتی بلیط هواپیما از هفت روز تا چند ساعت قبل از پرواز خارجی و دو روز تا چند ساعت قبل از پرواز داخلی به فروش نرسیده با قیمتی پایین تر برای فروش قرار میگیرد که به آن بلیط لحظه آخری هواپیما میگویند. تریپ بلیط لحظه آخری را با قیمتی پایین تر(تا نصف قیمت) جهت سفرهای ناگهانی و یا خرید بلیط ارزان هواپیما، عرضه می کند.. ارزانی نسبی خرید بلیط چارتر باعث شده تا مسافران برای خرید بلیط هواپیما خارجی به‌سمت بلیط چارتری خارجی جذب شوند. برخی از مسیرهای پرواز به‌علت حجم بالای مسافر در زمان‌های گوناگون دارای بالاترین حجم بلیط چارتر خارجی هستند. به‌طور کل چارترکنندگان در مسیرهای پرطرفدار داخلی و خارجی بیشتر فعالیت دارند.

چارتر

به خاطر داشته باشید بلیط لحظه آخری ارزان را در فصل کم‌سفر و خلوت می‌یابید؛ در زمان‌های پرسفر هر چه به زمان پرواز نزدیکتر شویم، بلیط‌ هواپیما افزایش قیمت دارد. اگر می‌خواهید بلیط لحظه آخری هواپیما بخرید، هر زمانی باید آماده سفر باشید، زیرا ممکن است به طور غیرمنتظره با یک بلیط لحظه آخری ارزان مواجه شوید.4. اگر می‌خواهید برای سفرتان بلیط چارتر هواپیما بخرید، و در صورتی که بلیط مسیر رفت را با قیمت ارزان یافتید، پیش از خرید، چک کنید که بلیط برگشت هم با قیمتی منطقی وجود داشته باشد. بسیار دیده شده که افراد بلیط رفت را بسیار ارزان خریده‌اند اما در مقصد و برای برگشت مجبور شده‌اند بلیط‌های گران‌تر از حد معمول بخرند. به‌طوری‌که شما می‌توانید از هرکجای ایران در کمترین زمان، با آسان‌ترین روش و صرف کمترین هزینه به هر کجای دنیا که بخواهید سفر کنید. در همه‌ی لحظات سفر از 7 روز هفته گرفته تا 24 ساعت شبانه‌روز در کنارتان هستیم.

مشاهده‌ی همه‌ی قیمت‌ها با یک کلیک:

پس قبل از اینکه به سراغ خرید بلیط سیستمی بروید، قیمت‌های بلیط چارتری را در یوتراوز مقایسه کنید، شاید این‌بار خرید بلیط چارتر به نفعتان باشد! این روزها با افزایش هزینه‌های سفر، تلاش برای پیدا کردن راهکارهای خرید بلیط هواپیما ارزان بیشتر شده است و این مسئله سبب شده، بلیط هواپیما چارتر گل سرسبد بلیط‌های هواپیما به‌شمار آید. اما پیدا کردن بلیط هواپیما چارتری ارزان کار دشواری است و نیاز به جستجو بسیار و رصد کردن سایت‌های مختلف فروش بلیط هواپیما چارتر را دارد تا بتوانید بلیط پرواز چارتری خود را از سایتی بخرید که اعتبار لازم را داشته باشد.

چارتر

یکی از مشخصه‌های اصلی پرواز چارتر ۷۲۴، ریسک ناشی از پر یا خالی بودن پرواز است که مستقيماً متوجه چارترکننده بوده و درهر شرایطی چارتردهنده هزینه کامل را دریافت خواهد کرد. ناگفته نماند که قبل از لیست پروازها در سامانه تریپ امکان نمایش تقویم قیمتی بلیط هواپیما در ابتدای صفحه برای شما عزیزان فراهم شده تا به آسانی به انتخاب شما در رزرو و خرید ارزانترین بلیط هواپیما کمک نماید. در فلای تودی می‌توانید بلیط چارتر را نیز مطابق با قوانین چارترکننده همانند بلیط سیستمی، کنسل و استرداد نمایید.

میزان مجاز بار مسافر به کلاس پرواز و کلاس قیمتی بلیط هواپیما وابسته است. باید بدانید که اگر میزان بار مسافر، بالاتر از حد مجاز باشد، باید جریمه پرداخت کند. شما می توانید جهت کسب جزئیات دقیق تر مقدار بار مجاز مسافر با پشتیبانی ایرلاین ارتباط برقرار کنید.

  • ابزارهای فلای تودی در هنگام جستجو و خرید بلیط به کمک شما می‌آیند تا بتوانید ارزانترین بلیط هواپیما را سریعتر پیدا کرده و خریداری کنید.
  • پس از انتخاب پرواز، صفحه مشخصات مسافر برای شما باز خواهد شد که باید اطلاعات خواسته شده را با نهایت دقت تکمیل نمایید.
  • البته لازم به ذکر است بلیط هواپیما چارتر فقط در شرایط بسیار خاص کنسل و وجه بلیط به مسافر بازگردانده می‌شود.
  • تریپ بلیط لحظه آخری را با قیمتی پایین تر(تا نصف قیمت) جهت سفرهای ناگهانی و یا خرید بلیط ارزان هواپیما، عرضه می کند..

اول از همه اینکه بلیط های چارتری را نمی‌توان کنسل کرد و در صورت از دست دادن پرواز هم پولی به شما بازگردانده نمی‌شود. یکی از روش‌های مدیریت هزینه سفرها، تهیه بلیط ارزان قیمت هواپیما است. بر اساس قیمت و چگونگی به فروش رسیدن آن، به دو دسته بلیط سیستمی و بلیط چارتر تقسیم می‌شود. برای چک کردن پروازها و رزرو بلیط از فرم بالای صفحه مبدا و مقصد خود را انتخاب نمایید و سپس گزینه جستجو را کلیک نمایید . در این حالت صفحه ای نمایان می شود که تاریخ و قیمت  15 روز آینده را  نمایش داده شده است.بر روی تاریخ دلخواه خود کلیک نمایید تا لیست پروازها همراه با قیمت و سایر مشخصات پروازی برای شما نمایش داده شود . علاوه بر مواردی که با هم مرور کردیم، عوامل دیگری نیز وجود دارند که در خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت بسیار موثر هستند که در این لینک میتوانید این موارد را مطالعه نمایید.

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تعبیر خواب برنج پخته
تعبیر خواب ماهی سرخ شده برای زن متاهل
تعبیر خواب ماهی سرخ شده برای زن متاهل
خرید پرینتر سایت آوافرهنگ: راهنمای کامل برای انتخاب بهترین پرینتر
لیگ قهرمانان اروپا: برترین تورنمنت فوتبال اروپا
خرید پرینتر: راهنمای جامع برای انتخاب بهترین دستگاه چاپ
تماس با ما