pishoobbanner

با چقدر می‌توانم از بورس خانه بخرم؟

[ad_1]

ایسنا: زمزمه‌های انتشار اوراق سلف مسکن در بورس کالا قوت گرفته و بر اساس آن چیزی که اعلام می‌شود، این طرح به این صورت است که هر فرد می‌تواند به میزان سرمایه‌ای که از یک متر تا یک واحد کامل از طریق سلف خانه‌ای پیش‌خرید می‌دهد، بپردازد. و اگر در زمان سررسید به اندازه متراژ یک واحد انتخاب در اختیار باشد، می‌توان آن واحد را برداشت، در غیر این صورت به ارزش روز می‌توان خود را بفروشد و نقدی تسویه کند.

به گفته وی، قرار است در بازار سرمایه بستری در نظر گرفته شود. در واقع این امکان وجود دارد که افراد حتی به اندازه یک متر مربع و به میزان نقدینگی خود پیش خرید خانه انجام دهند تا از این طریق قدرت خرید پس‌انداز خود را داشته باشند. این مسکن به قطعات کوچک تبدیل می شود و امکان فروش آن را فراهم می کند و همچنین امکان انجام ثانویه فراهم می شود.

به عبارت دیگر، بورس کالا به دنبال آن است که مسکن را به شکل متری و در قالب قالب سلف استاندارد مسکن پیش فروش کند و این کار را در بستری که تضامین لازم است ساخته شود و خریدار با خیال راحت اقدام به خرید کند. انجام دهد.

همچنین اگر در سررسید، تولیدات را ایفا نکند از سازنده و احتمالی خریدار جبران شود.

این طرح در حال حاضر با نظر موافق کمیته فقهی سازمان بورس همراه بوده و در مرحله‌ی تنظیم قرار دارد.

در بازار بازار سلف موازی مسکن، بازار ثانویه وجود دارد. یعنی امکان خرید یا فروش مجدد برای افراد محیا است. بنابراین اگر افراد در زمان سررسید به متراژ یک واحد انتخاب شوند، می‌توانند آن واحد را تحویل بگیرند و اگر به تسویه نقدی برسند.

برای مثال فردی که سرمایه یک میلیون تومانی در اختیار دارد و امکان خرید یک واحد آپارتمان را ندارد با استفاده از طرح فروش متری در بورس و قیمت هر آپارتمان برای هر آپارتمان توسط انبوه‌سازان (به عنوان مثال هر متر آپارتمان 10 میلیون تومان) این امکان وجود دارد. فراهم می‌شود که متر آپارتمان را پیش خرید کند و ۱۰ نوسانات قیمت را به این اندازه برای خودش بپوشاند و در آینده با پس‌اندازهایی که ایجاد می‌کند می‌تواند مجدداً سلف خریداری کند و یک واحد را خریداری کند.

گفتنی است جزئیات کامل این طرح هنوز اعلام نشده و قرار است به زودی شرایطش مشخص و اعلام شود.

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تعبیر خواب برنج پخته
تعبیر خواب ماهی سرخ شده برای زن متاهل
تعبیر خواب ماهی سرخ شده برای زن متاهل
خرید پرینتر سایت آوافرهنگ: راهنمای کامل برای انتخاب بهترین پرینتر
لیگ قهرمانان اروپا: برترین تورنمنت فوتبال اروپا
خرید پرینتر: راهنمای جامع برای انتخاب بهترین دستگاه چاپ
تماس با ما