pishoobbanner

بارمن های رباتیک در المپیک پکن

[ad_1]

فرارو- ویژگی مهم المپیک پکن امسال این است که دولت چین به دنبال کاهش تماس انسان با انسان بوده است. در نتیجه پکن در روزهای اخیر شاهد اتوماسیون و اتوماسیون در جنبه های مختلف بوده است. در این راستا، چین از ربات ها استفاده می کند.

به گزارش فرارو به نقل از یاهو نیوز; ربات‌های همبرگرساز، ربات‌های تمیزکننده، ربات‌های هشداردهنده ماسک، روبات‌های سرخ‌کننده سیب‌زمینی و حالا ربات‌های بارمن در بارها و کافه‌های پکن برای سرو نوشیدنی و کوکتل به مشتریان حضور دارند.

اکنون ربات ها را در همه جای پکن خواهید دید. برخی از آنها در لابی هتل ها می چرخند و هوا را ضدعفونی می کنند تا وسیله ای موثر برای مقابله با کووید باشند و برخی دیگر از روبات ها به بازدیدکنندگان توصیه می کنند مطمئن شوند که ماسک های خود را به درستی روی صورت خود قرار داده اند.

زمانی که المپیک پکن را به یک شهر روباتیک تبدیل می کند

این ربات های کوچک شاد مانند سگ های ربات بوستون داینامیکس غول پیکر ساخته شده در آمریکا نیستند. وقتی این ربات های جذاب به دور شما می چرخند، مطمئناً لحظه ای به یاد خواهید آورد که احتمالاً از شما فیلم می گیرند و هر حرکت شما را دنبال می کنند.

تصمیم برگزارکنندگان المپیک پکن برای خودکارسازی بیشتر کافی شاپ ها و بارها در مرکز المپیک تصمیمی هوشمندانه بوده است. هزاران روزنامه‌نگار، عکاس و فعال رسانه‌ای طی دو هفته آینده از این مکان‌ها بازدید خواهند کرد که میزبان روبات‌ها هستند.

به پشت بام کافه ها نگاه می کنید و سیستم پیچیده ای از مسیرها و طناب ها را می بینید که در آن ظروف سرپوشیده از سقف پایین آمده و آماده برداشتن هستند. اگر به اطراف نگاه کنید، یک بازوی مکانیکی سفید بزرگ را می بینید که به طرز ماهرانه ای سبدهای سیب زمینی سرخ شده را برمی گرداند یا یک همبرگر سرو می کند. انتظار برای سرویس توسط ربات می تواند تا 40 دقیقه طول بکشد.

تابلوها در کافه‌ها و بارها عکاسی یا فیلم‌برداری یک پیشنهاد ملایم است که همه با گوشی‌های هوشمند و دوربین‌های برافراشته‌شان آن را نادیده می‌گیرند! این در چین نادر است: بی قانونی آشکار بدون مجازات می ماند.

زمانی که المپیک پکن را به یک شهر روباتیک تبدیل می کند

با حدود 50 دلار کمی کمتر از 8 دلار، می توانید یک همبرگر و سیب زمینی سرخ کرده تهیه شده توسط یک ربات را سفارش دهید. آنها در مورد کیفیت غذایی که توسط روبات ها سرو می شود خوش طعم نیستند. با این حال، مسافران این روزها معمولاً برای یک تجربه آشپزی به پکن سفر نمی کنند.

چند قدم دورتر و نزدیک غروب آفتاب بدون شک یکی از محبوب ترین ربات ها در بین خبرنگاران خواهد بود “ربات بارتندر” با بازوی منعطف که مجموعه ای از آب میوه ها و نوشیدنی ها را برای شما آماده می کند. البته این ساقی یک ربات است و بر خلاف ساقی های انسانی نمی توان انتظار داشت که برای او دلسوزی کنید و پاسخ دلسوزانه ای از او بشنوید!

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تعبیر خواب برنج پخته
تعبیر خواب ماهی سرخ شده برای زن متاهل
تعبیر خواب ماهی سرخ شده برای زن متاهل
خرید پرینتر سایت آوافرهنگ: راهنمای کامل برای انتخاب بهترین پرینتر
لیگ قهرمانان اروپا: برترین تورنمنت فوتبال اروپا
خرید پرینتر: راهنمای جامع برای انتخاب بهترین دستگاه چاپ
تماس با ما