pishoobbanner

انواع تورهای ارزان آنکارا

[ad_1]

یکی از پرترین سفرهای کشور سفر به آنکارا است و افراد زیادی بلیط تهران آنکارا را رزرو می‌کنند. این شهر جاهایى دارد که مطمئن باشد از مشاهده آن‌ها به وجد آمد. اگر می‌خواهید به این شهر سفر کنید، در ادامه با ما همراه باشید. ما در این مطلب به معرفی 3 مورد از جاهای دیدنی آنکارا و سایتی برای رزرو پرواز استانبول به تبریز پرداخت.

جاهای دیدنی آنکارا

تعداد جاهای این شهر بسیار زیاد است و با سفر به آن می توانید آن را ببینید. این جاهای بسیار متنوع هستند و بدون شک با دیدن آن‌ها به دیدن می‌آیند. جاذبه‌های طبیعی، ساختمان‌های قدیمی، آکواریم و باغ وحش‌ها، ازجله‌های دیدنی این شهر هستند که باید حتماً از آن‌ها دیدن کنید.

آکواریوم آکوا وگا

اولین دیدن جای آنکارا که می‌خواهید در این مطلب به شما یک آکواریوم بزرگ را معرفی کنید. همیشه بازدید از آکواریوم‌ها برای گردشگران جذابیت جذابیت دارد، مخصوصا اگر در آن گونه‌های کمیاب را ببینید! این آکواریوم بزرگ در طبقه دوم یکی از بزرگترین‌ترین مراکر خزید آنتالیا ساخته شده است و می‌توانید در کنار آن، در مرکز خرید هم گشتی و خریدتان را انجام دهید. انواع مختلفی از آبزیان از سرتاسر آب‌های جهان در این آکواریوم جمع‌آوری می‌شود و تا گردشگران آن‌ها را در یک قاب شیشه‌ای می‌بینند.

کمتر کسی را می‌توانید پیدا کنید که از تماشا و آشنا شدن با سبک زندگی 1200 نوع آبزی لذت نبرد. در آکواریوم آکوا وگا می‌توان این آبزیان را دید و توضیحاتی درباره آن‌ها بشنوید. این آکواریوم حدود 100 متر طول داشته و 4.5 میلیون لیتر آب در خود جا داده تا 100ها آبزی در آن زندگی طبیعی‌شان را تجربه کنند. با رفتن به این آکواریوم می‌توان انواع کوسه، ماهی کپور گلگون، ماهی ناپلون، ماهی دلقک و انواع دیگر ماهی را تماشا کرد.

اگر می‌خواهید به آکواریوم آکوا وگا بروید، شما را بری بازدید از 24 بخش مختلف و سفری دریایی آماده کنید. این آکواریوم با بهترین روش طراحی و ساخته شده تا بیشترین بازدهی را داشته باشد. اگر به تجسس در زندگی آبزیان علاقه دارید حتما به طبقه دوم مرکز خرید ناتا رفته و از این آکواریوم شگفت انگیز دیدن کنید. بازدید از آکواریوم آکوا وگا 15 لیر بیان شده و برای بازدید از آن، باید این مبلغ را بپردازید. پیشنهاد می‌کنیم اگر بلیط تهران آنکارا را رزرو کرده‌اید، حتما از این آکواریوم دیدن کنید.

موزه جنگ استقلال

انواع تورهای ارزان آنکارا

اگر تاریخ هرکشوری را بخوانید، متوجه می‌شوید که هرکدام از آن‌ها جنگ‌های مختلف داشته‌اند و تغییرات گوناگونی در مرز آن‌ها انجام شده است. در بیشتر کشورهای پایتخت، موزه‌ها ساخته شده‌اند که آشیایی از جنگ‌شان در آن نگهداری می‌شود. در آنکارا هم یک موزه ساخته شده است که در آن آثار جنگ‌های ترکیه در آن نگهداری می‌شود. موزه جنگ استقلال در میدان اولوس آنکارا واقع شده است. اولین نشست بزرگ ملی ترکیه در این مکان برگزار می‌شود و تمام رویدادهای جنگ استقلال در سال‌های 1921 تا 1922 با تصویر و مجسمه‌های مختلف در معرض دید قرار داده شده است.

اشیا به جا مانده از این جنگ هم در موزه جنگ استقلال نگهداری می شود. مجسمه‌هایی از مومیایی رئیس جمهورهای گذشته ترکیه در این موزه به نمایش گذاشته شده و گردشگران می‌توانند با آن‌ها آشنا شوند. موزه جنگ استقلال یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین جاذبه‌های گرگری آنکارا به‌حساب می‌آید. از نظر حماسی این موزه مهم است و اگر علاقه مند به وقایع تاریخی هستید، حتما قبل از رزرو پرواز استانبول به تبریز و بازگشت به کشور از آن دیدن کنید. درهای موزه جنگ استقلال همه روزه بین ساعات 9 تا 17:30 دقیقه روی گردشگران باز است.

موزه تمدن آناتولی

این موزه هم یکی‌دیگر از موزه‌ها آنکارا است که در آن اشیایی مربوط به دوران نگهداری آناتولی می‌شود. در این موزه بیشتر مسجمه، نقاشی و آثار هنری را می‌بینید. قدیمی‌ترین اثر موجود موزه تمدن آناتولی به دوران پالئولیتیک باز می‌گردد. این موزه مهم موزه ترکیه به‌شمار می‌رود و به‌دلیل بیشتر هم سال 2002 به‌عنوان بهترین موزه اروپا معروف است.

موزه تمدن آناتولی شامل دو ساختمان می‌شود که در آن‌ها بخشی از حکومت عثمانی به نمایش گذاشته می‌شود. بخشی از این موزه نوامبر سال 2012 برای بازیابی بسته شد و هنوز هم گردشگران اجازه بازدید از آن را ندارند. برای بازدید از این مجموعه باید 15 لیر بپردازید.

انواع تورهای ارزان

اگر می‌خواهید هزینه کمی برای رزرو تور بپردازید، باید هتل‌های 3 ستاره را رزرو کنید. اقامت در این هتل‌ها کمتر از هتل‌ها لوکس است. البته اگر می‌خواهید در تورهای آنکارا و 5 ستاره آنکارا را رزرو کنید، می‌توانید تورهای لحظه آخری را دنبال کنید. این تورها چند ساعت قبل از پرواز می‌شوند و می‌توان با قیمت کمی آن‌ها را رزرو کرد. سایت علی بابا یکی از بهترین سایت‌ها برای رزرو بلیط تهران آنکارا یا تور این شهر است. این شرکت با بسیاری از آژانس‌های کشور قرارداد داشته و به‌همین‌دلیل کمترین قیمت را به مشتریان ارائه می‌کند.

ما در این مطلب 3 مورد از جاهای دیدنی آنکارا و روشی برای رزرو تورهای ارزان راتان توضیح دادیم. اگر شما هم افرادی هستید که به شهر آنکارا سفر کرده‌اید یا سفرهای رزرو استانبول به تبریز را از علی بابا را داشته‌‌‌اید نظراتتان را درباره این موضوعات با ما به اشتراک بگذارید.

[ad_2]

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تعبیر خواب برنج پخته
تعبیر خواب ماهی سرخ شده برای زن متاهل
تعبیر خواب ماهی سرخ شده برای زن متاهل
خرید پرینتر سایت آوافرهنگ: راهنمای کامل برای انتخاب بهترین پرینتر
لیگ قهرمانان اروپا: برترین تورنمنت فوتبال اروپا
خرید پرینتر: راهنمای جامع برای انتخاب بهترین دستگاه چاپ
تماس با ما